

Kęstutis Peleckis, Aistė Mažeikienė, Valentina Peleckienė, Kęstutis Peleckis
Textbook (in Lithuanian)
Electronic version of the book:
Data sheet
Reference: 917755
Vytautas Sūdžius Textbook (in Lithuanian)
Reference: 918551
Valentina Peleckienė Study book (in Lithuanian)
Reference: 31074
Jurgita Raudeliūnienė Textbook (in Lithuanian)
Reference: 31843
Rūta Banelienė, Rolandas Strazdas, Audrius Dzikevičius, Augustinas Maceika, Rasa Paulienė, Eligijus Toločka Textbook (in Lithuanian)
Reference: 917960
Ilona Skačkauskienė Study book (in Lithuanian)
Reference: 32065
Rūta Banelienė, Rolandas Strazdas, Audrius Dzikevičius, Augustinas Maceika, Renata Mizgaitienė, Eligijus Toločka Textbook
Reference: 31723
Jolanta Paunksnienė, Jūratė Antanavičienė, Kęstutis Peleckis Study book (in Lithuanian)
Reference: 915686
Romualdas Ginevičius, Vytautas Sūdžius Textbook (in Lithuanian)
Reference: 919243
Aleksandras Vytautas Rutkauskas, Vytautas Plakys, Vytautas Sūdžius Study book (in Lithuanian)
Reference: 909629
Arnoldina Pabedinskaitė Study book (in Lithuanian)
Reference: 31517
Raimonda Martinkutė-Kaulienė, Viktorija Stasytytė Textbook (in Lithuanian)
Kęstutis Peleckis, Aistė Mažeikienė, Valentina Peleckienė, Kęstutis Peleckis
Textbook (in Lithuanian)
Vadovėlyje pateikiami verslo komunikacijos ir derybų teoriniai pagrindai, apibūdinami komunikacijos efektyvumo veiksniai, veiksmingo komunikavimo principai. Daug dėmesio skiriama komunikacijos strateginei orientacijai, aptariama emocijų vieta verslo komunikacijoje ir derybose, pristatomos emocijų valdymo galimybės ir taktikos. Pristatomi kūno kalbos skaitymo ir valdymo pagrindai, klausymo svarba verslo komunikacijoje ir derybose, nagrinėjama pasiruošimo verslo komunikacijai ir deryboms svarba ir turinys, informacijos mainų derėjimosi procese tikslai ir pagrindai, įrodymo, argumentavimo, įtikinimo taktikos ir technikos, oponento pastabų neutralizavimo būdai, galimos manipuliacijos ir sprendimų priėmimo bei derybų, dalykinių pokalbių užbaigimo metodai.
Šiuo vadovėliu galės naudotis aukštųjų mokyklų vadybos, ekonomikos, komunikacijos ir kitų specialybių studentai, siekiantys įgyti verslo komunikacijos, verslo derybų ir dalykinių pokalbių vedimo sričių žinių.