Finansinių priemonių ir paslaugų rinkodara: principai ir praktika

Vytautas Sūdžius

Vadovėlis

15,40 €
Su PVM
Kiekis
Paskutinė prekė

Aprašymas

Vadovėlyje nagrinėjami aktualūs finansinių priemonių ir paslaugų rinkodaros klausimai, apibūdinamos rinkodaros atsiradimo prielaidos ir sąlygos, finansų rinkos ypatumai ir problemos, ypatingą dėmesį skiriant finansinių priemonių ir paslaugų savybėms atskleisti, kainodaros priemonėms ir pinigų srautų vertei nustatyti. Apibendrinti finansinių priemonių ir paslaugų rėmimo, ryšių su klientais valdymo, įvaizdžio ir strategijos formavimo principai ir praktinė veikla.

Leidinys  skirtas VGTU pirmosios pakopos Vadybos ir verslo administravimo studijų, Vadybos studijų ir Ekonomikos studijų krypčių studentams, turintiems bendrus rinkodaros ir finansų teorijos pagrindus, leidžiančius gilintis  į finansinių priemonių ir paslaugų rinkodaros ypatumus, taip pat galintiems ir  paskaitų metu, ir savarankiškai susieti teorinius rinkodaros ir finansų sistemos aspektus su praktinėmis veiklos galimybėmis.

Leidinio elektroninis variantas:

DOI: https://doi.org/10.3846/1232-S

Papildoma informacija

Charakteristikos

Metai:
2011
ISBN:
978-9955-28-940-1
eISBN:
978-9955-28-941-8
Leidyklos nr.:
1232-S
Matmenys:
167×240 mm
Puslapių skaičius:
526 p.
Viršelis:
kietas
Kalba:
lietuvių
16 kitos prekės toje pačioje kategorijoje: