
Kodas: 31017
Viešasis valdymas: aktualijos ir sprendimai globalizacijos ir žinių visuomenės kūrimo sąlygomis
Eugenijus Chlivickas, Borisas Melnikas Monografija
Vida Navickienė, Živilė Sederevičiūtė‐Pačiauskienė, Angelė Tamulevičiūtė-Šekštelienė, Aušra Žemienė
Vadovėlis
Studijų dalykai, skirti komunikacijos kompetencijai ugdyti, aukštosiose mokyklose yra itin populiarūs renkantis alternatyviai ir laisvai pasirenkamus dalykus, nes komunikacijos kompetencijos svarbą ir tobulinimo poreikį jaučia kiekvienas, kai reikia kalbėti viešai, dalyvauti derybose, užmegzti ir palaikyti ryšį, bendradarbiauti, priimti sprendimus ir t. t. Vadovėlyje nagrinėjami trys esminiai šios kompetencijos formavimo aspektai: efektyvi komunikacija su auditorijomis, neverbalinės komunikacijos priemonės ir svarba siekiant komunikacijos rezultatų, asmeninio brendo (prekės ženklo) formavimo skirtinguose kontekstuose ir situacijose technologijos. Pirmajame skyriuje „Komunikacijos samprata ir teorinė prieiga“ apžvelgiami pagrindiniai komunikacijos mokslo terminai ir sąvokos, nagrinėjami komunikacijos proceso elementai, aptariami komunikacijos lygmenys pagal komunikacijos proceso dalyvių tipus, atskleidžiami pagrindinių komunikacijos studijų mokyklų ypatumai, nagrinėjami komunikacijos proceso planavimo ir efektyvaus valdymo apsektai. Antrajame skyriuje „Komunikacija su auditorijomis“ aptariamos viešojo kalbėjimo ištakos, apžvelgiami kalbos planavimo etapai, atskleidžiami kalbos sakymo, teksto priemonių vartojimo, priklausomai nuo intencijos ir auditorijos tipo, ypatumai, aptariami argumentavimo principai. Trečiajame skyriuje „Asmens komunikacija skirtinguose kontekstuose ir situacijose“ pateikta medžiaga padės vadovėlio skaitytojams atsakyti į klausimą, kaip kryptinga komunikacija padeda kurti norimą įvaizdį, taip pat padės formuoti ir tobulinti bendravimo telefonu, elektroninių ir dalykinių laiškų rašymo, efektyvaus bendravimo su žiniasklaida, konstruktyvaus bendradarbiavimo su skirtingos aplinkos ir skirtingų kultūrų atstovais gebėjimus. Kiekvieno skyriaus pabaigoje – naudotos literatūros šaltinių sąrašas ir užduotys, skirtos komunikacijos mokslo žinioms įsivertinti, gebėjimams formuoti ir tobulinti.
Vadovėlyje taip pat pateikiamas jame vartojamų terminų žodynėlis.
Leidinio elektroninis variantas:
Charakteristikos
Kodas: 31017
Eugenijus Chlivickas, Borisas Melnikas Monografija
Kodas: 916081
Algimantas Krenevičius, Mindaugas Kazimieras Leonavičius Mokomoji knyga
Kodas: 915985
Liudmila Nickelson, Steponas Ašmontas, Vacius Mališauskas, Viktoras Šugurovas Monografija
Kodas: 918010
Romualdas Vadlūga, Romualdas Kliukas Mokomoji knyga
Kodas: 31434
Allan Harrison, Remko Van Hoek Heather Skipworth Dalykiniai redaktoriai doc. dr. Ieva Meidutė-Kavaliauskienė, prof. habil. dr. Ramūnas Palšaitis Vadovėlis
Kodas: 917061
Александр Пушнов, Пранас Балтренас, Александр Каган, Альвидас Загорскис Monografija (Rusų kalba)
Kodas: 917256
Vytautas Petrušonis Kursinio projekto metodikos nurodymai
Kodas: 31464
Borisas Melnikas, Rūta Banelienė, Eugenijus Chlivickas, Artūras Jakubavičius, Liudmila Lobanova, Eigirdas Žemaitis Kolektyvinė monografija
Kodas: 31823
Edgar Sokolovskij, Jonas Matijošius Laboratorinių darbų metodikos nurodymai
Kodas: 31474
Tomas Mitkus, Vaida Nedzinskaitė-Mitkė Monografija
Juozas Atkočiūnas, Gediminas Blaževičius Vadovėlis 2-oji papildyta ir pataisyta laida Artimiausiu metu pasirodys
Kodas: 916955
2Lina Bagdžiūnaitė-Litvinaitienė, Antanas Lukianas Mokomoji knyga
Kodas: 31811
Nida Vasiliauskaitė Monografija
Vida Navickienė, Živilė Sederevičiūtė‐Pačiauskienė, Angelė Tamulevičiūtė-Šekštelienė, Aušra Žemienė
Vadovėlis