
Meno komunikacija
Pradžia - rugsėjo mėn. Mokymosi būdas: hibridinis, su grupe. Vieta: Trakų g. 1, Vilnius
Pradžia - vasario mėn.
Mokymosi būdas: hibridinis, su grupe.
Vieta: Trakų g. 1, Vilnius
Studijų dalyko aprašas
Kurso metu studentams sudaromos sąlygos supažinti su vartotojų ir dizaino tyrimų metodologijos teorinėmis prielaidomis; išaiškinti vartotojų ir dizaino tyrimų paskirtį ir specifiką; susipažindinti su duomenų rinkimo metodais. Studentai atlieka empirinius vartotojų ir dizaino tyrimus magistro darbe vystomos komunikacijos tema: parengia tyrimo programą, atlieka duomenų rinkimą ir analizę. Atlikto tyrimo pagrindu parengiama tyrimo ataskaita - kursinis darbas. Tyrimo metu studentai turi pademonstruoti gebėjimą pasirinkti tinkamus vartotojų ir dizaino tyrimų metodus, teisingai atlikti patį tyrimą ir tinkamai interpretuoti bei pateikti tyrimo medžiagą.
Tikslas yra įgyti žinias ir gebėjimus, reikalingus vartotojų ir dizaino tyrimams atlikti.
Numatomi studijų rezultatai: išklausęs studijų dalyką, supažins su kokybinių tyrimų metodologijos teorinėmis prielaidomis; išaiškinama kokybinių tyrimų paskirtį ir specifiką; susipažins su duomenų rinkimo metodais, atliekant kokybinius tyrimus. Gebės rengti tyrimo programą. Gebės analizuoti empirinių tyrimų duomenis. Gebės įžvelgti tendencijas ir jų svarbą pažinimui. Gebės pristatyti tyrimo rezultatus ir įžvelgti tyrimo rezultatų svarbą kūrybos visuomenei.
Dalyko apimtis - magistrantūros 9 kreditų studijų dalykas.
Dalyko turinys
Paskaitų temos:
Trapkultūriniai ir tarptautiniai vartotojų tyrimai
Kultūros ir vartotojų elgesio sąsaja
Vartotojų segmentavimas
Tyrimo programos rengimas
Tyrimo strategija. Temos, problemos, metodologijos, metodų pasirinkimas
Matavimo, sąvokų apibrėžimo problema
Atrankos ir duomenų rinkimas socialiniuose tyrimuose
Duomenų rinkimo metodai
Duomenų analizės metodai
Tyrimo metodų įvairovė. Keletą metodų taikantys tyrimai. Įvairiais tyrimo metodais surinktos medžiagos ir jos analizės integravimas
Refleksija interpretuojant tyrimų duomenis
Virtualioji etnografija
Formuojamieji tyrimai socialiniam marketingui
Vartotojo elgesio modeliavimas ir dizaino tyrimai
Pratybų temos:
Temos ir literatūros pasirinkimas
Teorinis tyrimo modelis
Reikiamos informacijos sąrašas, optimalus informacijos šaltinis, tyrimo prielaidos bei informacijos rinkimo priemonės
Medijų turinio analizė
Interviu analizė
Apklausos duomenų analizė
Kolegų darbų recenzavimas ir privalumų integravimas savo tyrime
Galutinio darbo pristatymas
Sėkmingai baigus studijų dalyką bus išduota Studijų pažyma, įskaitoma bet kurioje aukštojoje mokykloje.
Pradžia - rugsėjo mėn. Mokymosi būdas: hibridinis, su grupe. Vieta: Trakų g. 1, Vilnius
Pradžia - rugsėjo mėn. Mokymosi būdas: hibridinis, su grupe. Vieta: Trakų g. 1, Vilnius
Pradžia - rugsėjo mėn. Mokymosi būdas: hibridinis, su grupe. Vieta: Trakų g. 1, Vilnius
Pradžia - rugsėjo mėn. Mokymosi būdas: hibridinis, su grupe. Vieta: Trakų g. 1, Vilnius
Pradžia - vasario mėn. Mokymosi būdas: hibridinis, su grupe. Vieta: Trakų g. 1, Vilnius
Pradžia - rugsėjo mėn. Mokymosi būdas: hibridinis, su grupe. Vieta: Trakų g. 1, Vilnius
Pradžia - vasario mėn. Mokymosi būdas: hibridinis, su grupe. Vieta: Trakų g. 1, Vilnius
Pradžia - rugsėjo mėn. Mokymosi būdas: hibridinis, su grupe. Vieta: Trakų g. 1, Vilnius
Pradžia - vasario mėn.
Mokymosi būdas: hibridinis, su grupe.
Vieta: Trakų g. 1, Vilnius