Komunikacijos empiriniai tyrimai (su kursiniu darbu)

Pradžia - vasario mėn.

Mokymosi būdas: hibridinis, su grupe.

Vieta: Trakų g. 1, Vilnius

657,60 €
Su mokesčiais
Kiekis
Išparduota

Aprašymas

Studijų dalyko aprašas

Kurso metu studentams sudaromos sąlygos supažinti su vartotojų ir dizaino tyrimų metodologijos teorinėmis prielaidomis; išaiškinti vartotojų ir dizaino tyrimų paskirtį ir specifiką; susipažindinti su duomenų rinkimo metodais. Studentai atlieka empirinius vartotojų ir dizaino tyrimus magistro darbe vystomos komunikacijos tema: parengia tyrimo programą, atlieka duomenų rinkimą ir analizę. Atlikto tyrimo pagrindu parengiama tyrimo ataskaita - kursinis darbas. Tyrimo metu studentai turi pademonstruoti gebėjimą pasirinkti tinkamus vartotojų ir dizaino tyrimų metodus, teisingai atlikti patį tyrimą ir tinkamai interpretuoti bei pateikti tyrimo medžiagą.

Tikslas yra įgyti žinias ir gebėjimus, reikalingus vartotojų ir dizaino tyrimams atlikti.

Numatomi studijų rezultatai: išklausęs studijų dalyką, supažins su kokybinių tyrimų metodologijos teorinėmis prielaidomis; išaiškinama kokybinių tyrimų paskirtį ir specifiką; susipažins su duomenų rinkimo metodais, atliekant kokybinius tyrimus. Gebės rengti tyrimo programą. Gebės analizuoti empirinių tyrimų duomenis. Gebės įžvelgti tendencijas ir jų svarbą pažinimui. Gebės pristatyti tyrimo rezultatus ir įžvelgti tyrimo rezultatų svarbą kūrybos visuomenei.

Dalyko apimtis - magistrantūros 9 kreditų studijų dalykas. 

Dalyko turinys

Paskaitų temos:

Trapkultūriniai ir tarptautiniai vartotojų tyrimai

Kultūros ir vartotojų elgesio sąsaja

Vartotojų segmentavimas

Tyrimo programos rengimas

Tyrimo strategija. Temos, problemos, metodologijos, metodų pasirinkimas

Matavimo, sąvokų apibrėžimo problema

Atrankos ir duomenų rinkimas socialiniuose tyrimuose

Duomenų rinkimo metodai

Duomenų analizės metodai

Tyrimo metodų įvairovė. Keletą metodų taikantys tyrimai. Įvairiais tyrimo  metodais surinktos medžiagos ir jos analizės integravimas

Refleksija interpretuojant tyrimų duomenis

Virtualioji etnografija

Formuojamieji tyrimai socialiniam marketingui

Vartotojo elgesio modeliavimas ir dizaino tyrimai

Pratybų temos:

Temos ir literatūros pasirinkimas

Teorinis tyrimo modelis

Reikiamos informacijos sąrašas, optimalus informacijos šaltinis, tyrimo    prielaidos bei informacijos rinkimo priemonės

Medijų turinio analizė

Interviu analizė

Apklausos duomenų analizė

Kolegų darbų recenzavimas ir privalumų integravimas savo tyrime

Galutinio darbo pristatymas

Sėkmingai baigus studijų dalyką bus išduota Studijų pažyma, įskaitoma bet kurioje aukštojoje mokykloje.

Prekė detaliau
8 kitos prekės toje pačioje kategorijoje:

Meno komunikacija

Pradžia - rugsėjo mėn. Mokymosi būdas: hibridinis, su grupe. Vieta: Trakų g. 1, Vilnius

Kaina 438,40 €
Daugiau
Išparduota

Kultūra ir vartojimas

Pradžia - vasario mėn. Mokymosi būdas: hibridinis, su grupe. Vieta: Trakų g. 1, Vilnius

Kaina 438,40 €
Daugiau
Išparduota

Kūrybinės visuomenės

Pradžia - rugsėjo mėn. Mokymosi būdas: hibridinis, su grupe. Vieta: Trakų g. 1, Vilnius

Kaina 438,40 €
Daugiau
Išparduota

Mokslo komunikacija

Pradžia - rugsėjo mėn. Mokymosi būdas: hibridinis, su grupe. Vieta: Trakų g. 1, Vilnius

Kaina 438,40 €
Daugiau
Išparduota