
Bajeso metodai
Pradžia - rugsėjo mėn. Mokymosi būdas: kontaktinis, su grupe. Vieta: Saulėtekio al. 11, Vilnius
Pradžia - rugsėjo mėn.
Mokymosi būdas: kontaktinis, su grupe.
Vieta: Saulėtekio al. 11, Vilnius
Studijų dalyko aprašas
Teorijos paskaitų metu analizuojami kompiuterinių žaidimo dizaino teoriniai ir praktiniai aspektai: žaidimo idėjos ir naratyvo planavimas; žaidimo lygių ir juose sutinkamų personažų bei kitų žaidimo objektų dizainas; žaidimo taisyklių, branduolio ir meta mechanikų apibrėžimas; žaidimo resursų balansavimas; diegetinių ir nediegetinių žaidimų naudotojų sąsajų projektavimas, skirtingoms platformos skirtų kompiuterinių žaidimų sąsajų (įskaitant AR ir VR žaidimus) dizaino ypatumai. Paskaitų metu studentai taip pat supažindinami su skirtingais žaidėjų tipais, jų dėmesio išlaikymo žaidime praktikomis. Pratybų metu dirbdami individualiai studentai dekonstruoja naratyvą turintį kompiuterinį žaidimą, laboratorinių darbų metu dirbant komandoje konstruojamas naujo naratyvą turinčio žaidimo dizainas: pildomas žaidimo dizaino dokumentas, kuriami grafiniai ištekliai, projektuojami žaidimo lygiai, ruošiamas žaidimo idėjos pristatymas. Studentai numatytu tvarkaraštyje metu privalo dalyvauti ne mažiau kaip 80 proc. pratybų.
Mokės: - parinkti ir taikyti efektyvius metodus naratyvą turinčių kompiuterinių žaidimo planavimui, projektavimui ir dokumentavimui; - taikyti estetikos ir kompiuterinio dizaino principus kuriant kompiuterinių žaidimų personažus, aplinkas ir kitus grafinius objektus; - parinkti tinkamas žaidimo mechanikas, apibrėžti žaidimo resursų ekonomiką, kontroliuoti žaidimo lygių sudėtingumą; - kurti naratyvą turinčių žaidimų lygių dizainą; - suprasti žaidėjo psichologijos įtaką kompiuterinių žaidimų kūrimo procese, panaudoti šias žinias praktiškai; - paveikiai ir patraukliai pristatyti kompiuterinio žaidimo idėją.
Numatomi studijų rezultatai: mokės įvardinti kompiuterinių žaidimų dizaino kūrimo principus, sistemingai sieti turimas žinias su kompiuterine grafika, animacija, žaidimų naudotojo sąsajų dizaino ypatumais, žaidimų dirbtiniu intelektu ir kitomis sritimis. Supras žaidėjų psichologijos svarbą žaidimų kūrimo procese. Gebės taikyti šiuolaikines technologijas, metodus ir įrankius skirtingoms platformoms skirtų kompiuterinių žaidimų dizaino kūrimui bei jo įgyvendinimui reikalingų žaidimo objektų kūrimui (įskaitant VR žaidimus). Mokės įvertinti kompiuterinių žaidimų kūrimui reikalingas kompetencijas, suburti žaidimo kūrimo komandą ir efektyviai joje dirbti.
Dalyko apimtis - bakalauro 6 kreditų studijų dalykas.
Dalyko turinys
Paskaitų temos:
Įvadas į modulį. Kompiuterinių žaidimų samprata. Žaidimų platformos
Kompiuterinių žaidimų kūrimo procesas, žaidimo dizaino dokumento svarba
Naratyvą turinčių kompiuterinių žaidimų idėjų kūrimo metodai. Žaidimų žanrai
Žaidimų personažų archetipai, personažų asmenybės ir išvaizdos dizainas
Linijinis ir interaktyvus naratyvas. Naratyvo struktūros
Žaidimų grafikos tipai (2D, 2.5D ir 3D) ir žaidimų kameros valdymas
Žaidimo taisyklės, žaidimo mechanika ir resursų ekonomika
Žaidimų fizika. Žaidimų garsas
Diagetinės ir nediagetinės naudotojo sąsajos
AR ir VR žaidimų naudotojų sąsajų kūrimo ypatumai
Žaidėjų psichologija. Bartle žaidėjų tipai ir jų motyvacija žaisti. Sužaidybinimas
Kurso apibendrinimas. Pasiruošimas egzaminui
Pratybų temos:
Žaidimų dekonstrukcijos svarba. 1 namų darbo užduoties pristatymas
1 namų darbo aptarimas. 2 namų darbo užduoties pristatymas
Žaidimo rėžimų ir žaismo režimų skirtumai. Pavyzdžių analizė
2 namų darbo aptarimas. 3 namų darbo užduoties pristatymas
Žaidimų scenos montavimas panaudojant sukurtus grafinius objektus
Žaidimo idėją pristatančios vaizdo medžiagos kūrimas
Komandose sukurtų žaidimų idėjų pristatymas (video formatu)
Laboratorinių darbų sąrašas:
Žaidimo idėjos kūrimas
Žaidimo personažų ir žaidimo naratyvo apibrėžimas
Personažų ir kitų aplinkos objektų dizainas
Žaidimo eigos kadruočių kūrimas. Žaidimo taisyklių apibrėžimas
Branduolio kilpos kūrimas. Personažų būsenų kitimo diagramų apibrėžimas. Žaidimo resursų ekonomikos planavimas
Žaidimų vartotojo sąsajos dizainas. Lygių dizainas
Galutinio žaidimo dizaino dokumento ir pagrindinių žaidimo objektų atsiskaitymas
Sėkmingai baigus studijų dalyką bus išduota Studijų pažyma, įskaitoma bet kurioje aukštojoje mokykloje.
Pradžia - rugsėjo mėn. Mokymosi būdas: kontaktinis, su grupe. Vieta: Saulėtekio al. 11, Vilnius
Pradžia - rugsėjo mėn. Mokymosi būdas: kontaktinis, su grupe. Vieta: Saulėtekio al. 11, Vilnius
Pradžia - rugsėjo mėn. Mokymosi būdas: kontaktinis, su grupe. Vieta: Saulėtekio al. 11, Vilnius
Pradžia - rugsėjo mėn. (tik anglų kalba) Mokymosi būdas: kontaktinis, su grupe. Vieta: Saulėtekio al. 11, Vilnius
Pradžia - rugsėjo mėn. Mokymosi būdas: kontaktinis, su grupe. Vieta: Saulėtekio al. 11, Vilnius
Pradžia - vasario mėn. Mokymosi būdas: kontaktinis, su grupe. Vieta: Saulėtekio al. 11, Vilnius
Pradžia - vasario mėn. Mokymosi būdas: kontaktinis, su grupe. Vieta: Saulėtekio al. 11, Vilnius
Pradžia - vasario mėn. Mokymosi būdas: kontaktinis, su grupe. Vieta: Saulėtekio al. 11, Vilnius
Pradžia - rugsėjo mėn. Mokymosi būdas: kontaktinis, su grupe. Vieta: Saulėtekio al. 11, Vilnius
Pradžia - rugsėjo mėn. Mokymosi būdas: kontaktinis, su grupe. Vieta: Saulėtekio al. 11, Vilnius
Pradžia - rugsėjo mėn. Mokymosi būdas: kontaktinis, su grupe. Vieta: Saulėtekio al. 11, Vilnius
Pradžia - rugsėjo mėn. Mokymosi būdas: kontaktinis, su grupe. Vieta: Saulėtekio al. 11, Vilnius
Pradžia - rugsėjo mėn. Mokymosi būdas: kontaktinis, su grupe. Vieta: Saulėtekio al. 11, Vilnius
Pradžia - rugsėjo mėn.
Mokymosi būdas: kontaktinis, su grupe.
Vieta: Saulėtekio al. 11, Vilnius