- Išpardavimas!
Kodas: 31668
Prekės ženklas: VILNIUS TECH leidykla "Technika"
Kainodara
Algita Miečinskienė, Indrė Lapinskaitė Vadovėlis
John Howkins
Vertėjai: Ramojus Reimeris ir Rasa Levickaitė
Šioje knygoje gvildenami kūrybingumo ir ekonomikos ryšiai. Nei vienas, nei kitas dalykas nėra naujas, nauji yra jų ryšiai ir ekonominės vertės sukūrimas. Tai išsami naujosios ekonomikos, kurios dalyviais tampa kūrybingi žmonės, kūrybinės industrijos ir kūrybos miestai, analizė. Autorius knygą pradeda asmeninio kūrybingumo tyrinėjimais, vėliau bando perprasti individą kaip kūrybos ekonomikos dalyvį, kurį įprasmina jo įsiliejimu į kūrybos veiklas – menus, verslą, visuomenę ir pagaliau globalius procesus. John Howkins, Linkolno universiteto (Didžioji Britanija) kviestinis profesorius, Šanchajaus (Kinija) Kūrybos mokyklos prie Teatro akademijos prodekanas bei kviestinis profesorius, yra konsultavęs įvairių kūrybos ir medijų verslų organizacijas, kūręs verslo strategijas „Time Warner“, IBM, „Sky TV“ ir daugeliui kitų pasaulinių korporacijų, dirbęs daugiau nei trisdešimčiai vyriausybių padėdamas formuoti jų kūrybinių industrijų politiką. Paskutinį dešimtmetį J. Howkins nemažai darbavosi Rytų Europos šalyse.
Charakteristikos
Kodas: 31668
Prekės ženklas: VILNIUS TECH leidykla "Technika"
Algita Miečinskienė, Indrė Lapinskaitė Vadovėlis
Kodas: 917901
Daiva Burkšaitienė Mokomoji knyga
Kodas: 916864
Laima Okunevičiūtė Neverauskienė, Vida Česnuitytė Mokomoji knyga
Kodas: 31068
Daiva Andriušaitienė, Rolandas Drejeris, Algirdas Jakutis, Vladislavas Petraškevičius, Artūras Stepanovas Vadovėlis
Kodas: 918089
Vytautas Aukščiūnas, Romualdas Ginevičius Mokomoji knyga