
Kodas: 32039
Naratyvą turinčių kompiuterinių žaidimų dizainas: teorija ir praktika
Ingrida Leščauskienė, Tomas Mitkus, Vaida Nedzinskaitė-Mitkė Vadovėlis
Tomas Kačerauskas
Esė
Tai pirmoji Tomo Kačerausko eseistikos knyga. Apmąstydamas aktualijas autorius ieško sąsajų su pamatinėmis filosofijos problemomis, kurios „išbandomos“ kasdienybės žaizdre. Taigi tai galima pavadinti filosofine eseistika arba kasdienybės filosofija. Pirmojoje dalyje (Monologai) sudėti tekstai, paskelbti spaudoje, įskaitant internetinius portalus. Čia yra ir niekur neskelbtų tekstų. Antrojoje dalyje (Dialogai) – interviu ir pokalbiai televizijoje. Trečiojoje dalyje (Polilogai) – pokalbiai su žinomais pašnekovais televizijoje ir radijuje. Visas dalis vienija kūrybingumo tema.
Knyga papildyta autoriaus nuotraukomis.
Leidinio elektroninis variantas:
Charakteristikos
Kodas: 32039
Ingrida Leščauskienė, Tomas Mitkus, Vaida Nedzinskaitė-Mitkė Vadovėlis
Kodas: 917746
Eugenijus Staniūnas, Gintaras Stauskis Vadovėlis
Kodas: 918435
Borisas Melnikas Vadovėlis
Kodas: 31343
Petras Čyras, Ritoldas Šukys, Vytautas Nainys, Valmantas Girnius Mokomasis uždavinynas
Kodas: 31145
Eugenijus Blochinas, Stasys Dailydka, Leonas Povilas Lingaitis, Liudmila Ursuliak Monografija
Kodas: 32331
Romualdas Ginevičius, Virginija Grybaitė, Giedrė Lapinskienė Vadovelis 2-oji pataisyta ir papildyta laida
Tomas Kačerauskas
Esė