Kodas: 918105
Techninių sistemų valdymas
Laimis Laurinavičius Laboratorinių darbų metodikos nurodymai
Ingrida Leščauskienė, Tomas Mitkus, Vaida Nedzinskaitė-Mitkė
Vadovėlis
Versdami šios knygos puslapius susipažinsite su potraukio žaisti prigimti, žaidimo taisyklių, branduolio ir metamechanikų veikimo principais, žaidimo erdvių ir personažų dizaino ypatumais, klasikinio ir interaktyvaus naratyvo vystymo priemonėmis. Taip pat sužinosite, kodėl kompiuterinių žaidimų dizaineriams svarbu suprasti žaidėjų psichologiją, kaip sustiprinti žaidėjo įsitraukimą į žaidimą bei kokio tipo naudotojo sąsajos tam tinkamiausios.
Rašydami šį vadovėlį pirmiausiai orientavomės į kompiuterinių žaidimų dizaino paslapčių besimokančius aukštųjų mokyklų studentus, tačiau jis turėtų būti naudingas ir pradedantiesiems žaidimų dizaineriams ar kitiems asmenims, norintiems perprasti kompiuterinių žaidimų dizaino kompleksiškumą.
Leidinio elektroninis variantas:
Charakteristikos
Kodas: 918105
Laimis Laurinavičius Laboratorinių darbų metodikos nurodymai
Kodas: 915739
Rimantas Pupeikis Laboratorinių darbų metodikos nurodymai
Kodas: 31069
Audrius Vaitkus, Viktoras Vorobjovas, Aja Tumavičė Laboratorinių darbų metodikos nurodymai
Kodas: 918124
Rūta Gražėnienė, Violeta Voišnienė, Elena Zalieckienė Mokomoji knyga
Kodas: 918010
Romualdas Vadlūga, Romualdas Kliukas Mokomoji knyga
Kodas: 918321
Teresė Leonavičienė, Raimondas Čiegis, Jevgenijus Kirjackis Vadovėlis
Kodas: 31436
Genovaitė Snuviškienė Mokomoji knyga
Kodas: 919059
Rūta Puzienė, Arminas Stanionis Vadovėlis
Kodas: 914419
Augustinas Maceika
Kodas: 917866
Borisas Melnikas, Eugenijus Chlivickas, Tomas Razauskas, Vida Pipirienė Vadovėlis