Naratyvą turinčių kompiuterinių žaidimų dizainas: teorija ir praktika

Ingrida Leščauskienė, Tomas Mitkus, Vaida Nedzinskaitė-Mitkė

Vadovėlis

20,00 €
Su mokesčiais
Kiekis

Aprašymas

Versdami šios knygos puslapius susipažinsite su potraukio žaisti prigimti, žaidimo taisyklių, branduolio ir metamechanikų veikimo principais, žaidimo erdvių ir personažų dizaino ypatumais, klasikinio ir interaktyvaus naratyvo vystymo priemonėmis. Taip pat sužinosite, kodėl kompiuterinių žaidimų dizaineriams svarbu suprasti žaidėjų psichologiją, kaip sustiprinti žaidėjo įsitraukimą į žaidimą bei kokio tipo naudotojo sąsajos tam tinkamiausios.

Rašydami šį vadovėlį pirmiausiai orientavomės į kompiuterinių žaidimų dizaino paslapčių besimokančius aukštųjų mokyklų studentus, tačiau jis turėtų būti naudingas ir pradedantiesiems žaidimų dizaineriams ar kitiems asmenims, norintiems perprasti kompiuterinių žaidimų dizaino kompleksiškumą.

Leidinio elektroninis variantas: 

DOI: https://doi.org/10.20334/2022-034-S

Prekė detaliau

Charakteristikos

Metai:
2022
ISBN:
978-609-476-301-4
eISBN:
978-609-476-302-1
Leidyklos nr.:
2022-034-S
Matmenys:
167x235 mm
Puslapių skaičius:
208 p.
Viršelis:
kietas
Kalba:
lietuvių
16 kitos prekės toje pačioje kategorijoje:

Kodas: 919113

Hidrogeodinamika

Rasa Stankevičienė, Mindaugas Stankevičius Vadovėlis

Kaina 8,91 €
Daugiau
Yra sandėlyje

Kodas: 915591

Elektroniniai matavimai

Algirdas Seilius, Andrejus Geižutis Praktinių darbų užduotys ir metodiniai nurodymai

Kaina 3,78 €
Daugiau
Yra sandėlyje

Kodas: 32132

Inovacijų vadyba

Rūta Banelienė, Rolandas Strazdas, Audrius Dzikevičius, Augustinas Maceika, Renata Mizgaitienė, Eligijus Toločka Vadovėlis

Kaina 20,60 €
Daugiau
Yra sandėlyje

Kodas: 917864

Miestotvarka

Marija Burinskienė, Konstantinas Jakovlevas-Mateckis, Vytautas Adomavičius, Pranciškus Juškevičius, Antanas Klibavičius, Bronislavas Narbutis, Gražvydas Paliulis, Aleksas Rimkus, Jurgis Šliogeris, Zita Paulauskienė, Vygaudas Kvedaras Vadovėlis

Kaina 10,00 €
Daugiau
Yra sandėlyje