Kodas: 916872
Nemuno žemupio potvynių tėkmių ir nešmenų dinamikos modeliavimas
Saulius Vaikasas Monografija
Ingrida Leščauskienė, Tomas Mitkus, Vaida Nedzinskaitė-Mitkė
Vadovėlis
Versdami šios knygos puslapius susipažinsite su potraukio žaisti prigimti, žaidimo taisyklių, branduolio ir metamechanikų veikimo principais, žaidimo erdvių ir personažų dizaino ypatumais, klasikinio ir interaktyvaus naratyvo vystymo priemonėmis. Taip pat sužinosite, kodėl kompiuterinių žaidimų dizaineriams svarbu suprasti žaidėjų psichologiją, kaip sustiprinti žaidėjo įsitraukimą į žaidimą bei kokio tipo naudotojo sąsajos tam tinkamiausios.
Rašydami šį vadovėlį pirmiausiai orientavomės į kompiuterinių žaidimų dizaino paslapčių besimokančius aukštųjų mokyklų studentus, tačiau jis turėtų būti naudingas ir pradedantiesiems žaidimų dizaineriams ar kitiems asmenims, norintiems perprasti kompiuterinių žaidimų dizaino kompleksiškumą.
Leidinio elektroninis variantas:
Charakteristikos
Kodas: 916872
Saulius Vaikasas Monografija
Kodas: 8511532
Kazys Petkevičius, Rolandas Oginskas Kursinio projekto metodikos nurodymai
Kodas: 31438
Rūta Gražėnienė, Birutė Tamulaitienė, Elena Zalieckienė Mokomoji knyga
Kodas: 31383
Alan McKinnon, Michael Browne, Anthony Whiteing, Maja Piecyk Dalykinis redaktorius doc. dr. Aidas Vasilis Vasiliauskas, Rolandas Vitkūnas Vadovėlis
Kodas: 918106
Arminas Stanionis, Rūta Puzienė Mokomoji knyga
Kodas: 31176
Borisas Melnikas, Artūras Jakubavičius, Rolandas Strazdas, Eugenijus Chlivickas, Liudmila Lobanova, Jelena Stankevičienė Vadovėlis
Kodas: 31430
Kenneth Frampton Dalykinis redaktorius Martynas Mankus Vadovėlis
Kodas: 31265
Aleksandras Vytautas Rutkauskas Monografija
Kodas: 32297
Romualdas Ginevičius, Virginija Grybaitė, Giedrė Lapinskienė Vadovelis 2-oji pataisyta ir papildyta laida
Kodas: 31823
Edgar Sokolovskij, Jonas Matijošius Laboratorinių darbų metodikos nurodymai