

Ingrida Leščauskienė, Tomas Mitkus, Vaida Nedzinskaitė-Mitkė
Vadovėlis
Versdami šios knygos puslapius susipažinsite su potraukio žaisti prigimti, žaidimo taisyklių, branduolio ir metamechanikų veikimo principais, žaidimo erdvių ir personažų dizaino ypatumais, klasikinio ir interaktyvaus naratyvo vystymo priemonėmis. Taip pat sužinosite, kodėl kompiuterinių žaidimų dizaineriams svarbu suprasti žaidėjų psichologiją, kaip sustiprinti žaidėjo įsitraukimą į žaidimą bei kokio tipo naudotojo sąsajos tam tinkamiausios.
Rašydami šį vadovėlį pirmiausiai orientavomės į kompiuterinių žaidimų dizaino paslapčių besimokančius aukštųjų mokyklų studentus, tačiau jis turėtų būti naudingas ir pradedantiesiems žaidimų dizaineriams ar kitiems asmenims, norintiems perprasti kompiuterinių žaidimų dizaino kompleksiškumą.
Leidinio elektroninis variantas:
Charakteristikos
Kodas: 31254
John Twidell, Tony Weir Dalykinis redaktorius prof. Vytautas Martinaitis Vadovėlis
Tomas Mitkus Monografija Artimiausiu metu pasirodys
Kodas: 916471
Petras Vaitiekūnas, Valdas Špakauskas
Kodas: 916935
Igoris Belovas, Mečislavas Meilūnas, Olga Suboč, Vadimas Starikovičius, Galina Šilko Mokomoji knyga
Kodas: 31026
Lionginas Čiupaila, Daiva Makutėnienė, Jūratė Vinogradova, Jonas Zemkauskas, Rytė Žiūrienė Vadovėlis
Kodas: 916271
Vladas Vekteris, Mindaugas Jurevičius, Arūnas Šukys
Kodas: 919109
Valentinas Mickūnaitis, Viktoras Tilindis, Valdas Valiūnas Mokomoji knyga
Kodas: 919114
Lina Rutkienė Vadovėlis
Kodas: 918106
Arminas Stanionis, Rūta Puzienė Mokomoji knyga
Kodas: 917059
Algimantas Naujokaitis Mokomoji knyga
Kodas: 918044
Jonas Sidaravičius Metodikos nurodymai
Ingrida Leščauskienė, Tomas Mitkus, Vaida Nedzinskaitė-Mitkė
Vadovėlis