Kodas: 31612
Teorinės mechanikos pagrindai
Leonidas Syrus, Petras Baradokas, Edvard MichnevičVadovėlis
Ingrida Leščauskienė, Tomas Mitkus, Vaida Nedzinskaitė-Mitkė
Vadovėlis
Versdami šios knygos puslapius susipažinsite su potraukio žaisti prigimti, žaidimo taisyklių, branduolio ir metamechanikų veikimo principais, žaidimo erdvių ir personažų dizaino ypatumais, klasikinio ir interaktyvaus naratyvo vystymo priemonėmis. Taip pat sužinosite, kodėl kompiuterinių žaidimų dizaineriams svarbu suprasti žaidėjų psichologiją, kaip sustiprinti žaidėjo įsitraukimą į žaidimą bei kokio tipo naudotojo sąsajos tam tinkamiausios.
Rašydami šį vadovėlį pirmiausiai orientavomės į kompiuterinių žaidimų dizaino paslapčių besimokančius aukštųjų mokyklų studentus, tačiau jis turėtų būti naudingas ir pradedantiesiems žaidimų dizaineriams ar kitiems asmenims, norintiems perprasti kompiuterinių žaidimų dizaino kompleksiškumą.
Leidinio elektroninis variantas:
Charakteristikos
Kodas: 31612
Leonidas Syrus, Petras Baradokas, Edvard MichnevičVadovėlis
Kodas: 917665
Rokas Kvedaras, Vygaudas Kvedaras Mokomoji knyga
Kodas: 32053
Ramunė Žurauskienė, Asta Kičaitė, Džigita Nagrockienė Laboratoriniai darbai
Kodas: 917938
Girūta Kazakevičiūtė-Januškevičienė Mokomoji knyga
Kodas: 919128
Ivan Gnip, Saulius Vaitkus Monografija
Kodas: 908490
Antanas Lukianas, Rymantas Pekus, Gintautas Sabas Vadovėlis
Kodas: 916232
Pranciškus Juškevičius, Virgilijus Valeika, Marija Burinskienė, Gražvydas Mykolas Paliulis Monografija
Kodas: 915875
Algirdas Seilius Mokomoji knyga
Ingrida Leščauskienė, Tomas Mitkus, Vaida Nedzinskaitė-Mitkė
Vadovėlis