Naratyvą turinčių kompiuterinių žaidimų dizainas: teorija ir praktika

Ingrida LEŠČAUSKIENĖ, Tomas MITKUS, Vaida NEDZINSKAITĖ-MITKĖ

Vadovėlis

20,00 €
Su mokesčiais
Kiekis

Aprašymas

Versdami šios knygos puslapius susipažinsite su potraukio žaisti prigimti, žaidimo taisyklių, branduolio ir metamechanikų veikimo principais, žaidimo erdvių ir personažų dizaino ypatumais, klasikinio ir interaktyvaus naratyvo vystymo priemonėmis. Taip pat sužinosite, kodėl kompiuterinių žaidimų dizaineriams svarbu suprasti žaidėjų psichologiją, kaip sustiprinti žaidėjo įsitraukimą į žaidimą bei kokio tipo naudotojo sąsajos tam tinkamiausios.

Rašydami šį vadovėlį pirmiausiai orientavomės į kompiuterinių žaidimų dizaino paslapčių besimokančius aukštųjų mokyklų studentus, tačiau jis turėtų būti naudingas ir pradedantiesiems žaidimų dizaineriams ar kitiems asmenims, norintiems perprasti kompiuterinių žaidimų dizaino kompleksiškumą.

Leidinio elektroninis variantas: 

DOI: https://doi.org/10.20334/2022-034-S

Prekė detaliau

Charakteristikos

Metai:
2022
ISBN:
978-609-476-301-4
eISBN:
978-609-476-302-1
Leidyklos nr.:
2022-034-S
Matmenys:
167x235 mm
Puslapių skaičius:
208 p.
Viršelis:
kietas
Kalba:
lietuvių
16 kitos prekės toje pačioje kategorijoje: