

Ingrida Leščauskienė, Tomas Mitkus, Vaida Nedzinskaitė-Mitkė
Vadovėlis
Versdami šios knygos puslapius susipažinsite su potraukio žaisti prigimti, žaidimo taisyklių, branduolio ir metamechanikų veikimo principais, žaidimo erdvių ir personažų dizaino ypatumais, klasikinio ir interaktyvaus naratyvo vystymo priemonėmis. Taip pat sužinosite, kodėl kompiuterinių žaidimų dizaineriams svarbu suprasti žaidėjų psichologiją, kaip sustiprinti žaidėjo įsitraukimą į žaidimą bei kokio tipo naudotojo sąsajos tam tinkamiausios.
Rašydami šį vadovėlį pirmiausiai orientavomės į kompiuterinių žaidimų dizaino paslapčių besimokančius aukštųjų mokyklų studentus, tačiau jis turėtų būti naudingas ir pradedantiesiems žaidimų dizaineriams ar kitiems asmenims, norintiems perprasti kompiuterinių žaidimų dizaino kompleksiškumą.
Leidinio elektroninis variantas:
Charakteristikos
Gintas Šaučiuvėnas, Andrej Mudrov, Vaidotas Šapalas, Kęstutis Urbonas Metodiniai nurodymai ir praktiniai pavyzdžiai Artimiausiu metu pasirodys
Kodas: 918386
Prekės ženklas: VILNIUS TECH leidykla "Technika"
Angelė Kaulakienė Straipsnių rinkinys
Kodas: 31826
Charles Landry. Vertė Jovilė Barevičiūtė Vadovėlis
Kodas: 918397
Gediminas Marčiukaitis Vadovėlis
Kodas: 917061
Александр Пушнов, Пранас Балтренас, Александр Каган, Альвидас Загорскис Monografija (Rusų kalba)
Kodas: 915916
Pranas Baltrėnas, Saulius Vasarevičius, Rolandas Masilevičius, Egidijus Petraitis Monografija
Kodas: 914880
Vilius Antanas Geleževičius, Angelė Kaulakienė, Stasys Marcinkevičius, Rolandas Pocius, Algimantas Juozas Poška, Roma Rinkevičienė, Zita Savickienė, Kastytis Slivinskas Žodynas
Ingrida Leščauskienė, Tomas Mitkus, Vaida Nedzinskaitė-Mitkė
Vadovėlis