
Kodas: 916320
Vilniaus ir Kauno dvimiestis: idėja, samprata, vizija
Jurgis Vanagas Straipsnių rinkinys
Ingrida Leščauskienė, Tomas Mitkus, Vaida Nedzinskaitė-Mitkė
Vadovėlis
Versdami šios knygos puslapius susipažinsite su potraukio žaisti prigimti, žaidimo taisyklių, branduolio ir metamechanikų veikimo principais, žaidimo erdvių ir personažų dizaino ypatumais, klasikinio ir interaktyvaus naratyvo vystymo priemonėmis. Taip pat sužinosite, kodėl kompiuterinių žaidimų dizaineriams svarbu suprasti žaidėjų psichologiją, kaip sustiprinti žaidėjo įsitraukimą į žaidimą bei kokio tipo naudotojo sąsajos tam tinkamiausios.
Rašydami šį vadovėlį pirmiausiai orientavomės į kompiuterinių žaidimų dizaino paslapčių besimokančius aukštųjų mokyklų studentus, tačiau jis turėtų būti naudingas ir pradedantiesiems žaidimų dizaineriams ar kitiems asmenims, norintiems perprasti kompiuterinių žaidimų dizaino kompleksiškumą.
Leidinio elektroninis variantas:
Charakteristikos
Kodas: 916320
Jurgis Vanagas Straipsnių rinkinys
Kodas: 31427
Jūratė Sužiedelytė Visockienė, Rūta Puzienė, Arminas Stanionis Vadovėlis
Kodas: 918123
Rūta Gražėnienė, Violeta Voišnienė, Elena Zalieckienė Mokomoji knyga
Kodas: 918397
Gediminas Marčiukaitis Vadovėlis
Kodas: 31017
Eugenijus Chlivickas, Borisas Melnikas Monografija
Kodas: 918322
Dalius Navakauskas, Artūras Serackis Vadovėlis
Kodas: 31897
Eglė Jaškūnienė Monografija
Kodas: 31472
Donatas Čygas, Daiva Žilionienė, Jūratė Vitkienė Kursinio projekto metodikos nurodymai
Kodas: 8511532
Kazys Petkevičius, Rolandas Oginskas Kursinio projekto metodikos nurodymai
Kodas: 916145
Lionginas Čiupaila Bendrosios informacinės grafi kos modeliai, valdymas, algoritmai ir programos Mokomoji knyga
Kodas: 916081
Algimantas Krenevičius, Mindaugas Kazimieras Leonavičius Mokomoji knyga
Kodas: 31373
Algimantas Juozas Poška, Roma Rinkevičienė, Zita Savickienė, Saulius Lisauskas, Andrius Petrovas Monografija
Ingrida Leščauskienė, Tomas Mitkus, Vaida Nedzinskaitė-Mitkė
Vadovėlis