
Kodas: 908490
Skysčių mechanika ir vandentiekis
Antanas Lukianas, Rymantas Pekus, Gintautas Sabas Vadovėlis
Ingrida Leščauskienė, Tomas Mitkus, Vaida Nedzinskaitė-Mitkė
Vadovėlis
Versdami šios knygos puslapius susipažinsite su potraukio žaisti prigimti, žaidimo taisyklių, branduolio ir metamechanikų veikimo principais, žaidimo erdvių ir personažų dizaino ypatumais, klasikinio ir interaktyvaus naratyvo vystymo priemonėmis. Taip pat sužinosite, kodėl kompiuterinių žaidimų dizaineriams svarbu suprasti žaidėjų psichologiją, kaip sustiprinti žaidėjo įsitraukimą į žaidimą bei kokio tipo naudotojo sąsajos tam tinkamiausios.
Rašydami šį vadovėlį pirmiausiai orientavomės į kompiuterinių žaidimų dizaino paslapčių besimokančius aukštųjų mokyklų studentus, tačiau jis turėtų būti naudingas ir pradedantiesiems žaidimų dizaineriams ar kitiems asmenims, norintiems perprasti kompiuterinių žaidimų dizaino kompleksiškumą.
Leidinio elektroninis variantas:
Charakteristikos
Kodas: 908490
Antanas Lukianas, Rymantas Pekus, Gintautas Sabas Vadovėlis
Kodas: 915964
Lionginas Čiupaila, Jūratė Vinogradova, Jonas Zemkauskas Teorija, metodikos nurodymai, laboratorinių ir kontrolinių darbų užduotys
Kodas: 31430
Kenneth Frampton Dalykinis redaktorius Martynas Mankus Vadovėlis
Kodas: 915907
Gintaris Kaklauskas Monografija
Kodas: 915698
Stanislovas Štaras Mokomoji knyga
Kodas: 918096
Romualdas Mačiulaitis, Jurgita Malaiškienė Monografija
Kodas: 908525
Algirdas Butkevičius, Juozas Bivainis Monografija
Kodas: 910609
Marija Burinskienė, Gražvydas Mykolas Paliulis, Rasa Ušpalytė-Vitkūnienė Mokomoji knyga
Kodas: 917732
Konstantinas Jakovlevas-Mateckis Monografija
Kodas: 32329
Almantas Samalavičius Monografija
Ingrida Leščauskienė, Tomas Mitkus, Vaida Nedzinskaitė-Mitkė
Vadovėlis