

Ingrida Leščauskienė, Tomas Mitkus, Vaida Nedzinskaitė-Mitkė
Vadovėlis
Versdami šios knygos puslapius susipažinsite su potraukio žaisti prigimti, žaidimo taisyklių, branduolio ir metamechanikų veikimo principais, žaidimo erdvių ir personažų dizaino ypatumais, klasikinio ir interaktyvaus naratyvo vystymo priemonėmis. Taip pat sužinosite, kodėl kompiuterinių žaidimų dizaineriams svarbu suprasti žaidėjų psichologiją, kaip sustiprinti žaidėjo įsitraukimą į žaidimą bei kokio tipo naudotojo sąsajos tam tinkamiausios.
Rašydami šį vadovėlį pirmiausiai orientavomės į kompiuterinių žaidimų dizaino paslapčių besimokančius aukštųjų mokyklų studentus, tačiau jis turėtų būti naudingas ir pradedantiesiems žaidimų dizaineriams ar kitiems asmenims, norintiems perprasti kompiuterinių žaidimų dizaino kompleksiškumą.
Leidinio elektroninis variantas:
Charakteristikos
Kodas: 916649
Ivanas Višniakas, Kastytis Slivinskas Objektų kokybės vertinimo ir patikimumo skaičiavimų metodikos nurodymai
Kodas: 31679
Dalia Dijokienė Mokomoji knyga
Kodas: 909624
Boleslovas Krikštaponis, Jadvyga Stepanovienė
Kodas: 31971
Renata Korsakienė, Virginija Grybaitė, Agnė Šimelytė Vadovėlis
Kodas: 910611
Juozas Bivainis, Živilė Tunčikienė Monografija
Kodas: 904378
Emilija Garbonienė, Remigijus Kutas Mokomoji knyga
Kodas: 918113
Edmundas Kazimieras Zavadskas, Andrejus Karablikovas, Vladas Kriukelis, Henrikas Nakas, Romualdas Sakalauskas Vadovėlis 2-oji pataisyta ir papildyta laida
Kodas: 917207
Jonas Mickonis Mokomoji knyga
Kodas: 32063
Ilona Valantinaitė, Lina Bagdžiūnaitė-Litvinaitienė, Vida Navickienė, Elida Žalnieriūnienė, Gintė Gudzevičiūtė, Gražina Droessiger Mokomoji knyga
Kodas: 917732
Konstantinas Jakovlevas-Mateckis Monografija
Ingrida Leščauskienė, Tomas Mitkus, Vaida Nedzinskaitė-Mitkė
Vadovėlis