

Ingrida Leščauskienė, Tomas Mitkus, Vaida Nedzinskaitė-Mitkė
Vadovėlis
Versdami šios knygos puslapius susipažinsite su potraukio žaisti prigimti, žaidimo taisyklių, branduolio ir metamechanikų veikimo principais, žaidimo erdvių ir personažų dizaino ypatumais, klasikinio ir interaktyvaus naratyvo vystymo priemonėmis. Taip pat sužinosite, kodėl kompiuterinių žaidimų dizaineriams svarbu suprasti žaidėjų psichologiją, kaip sustiprinti žaidėjo įsitraukimą į žaidimą bei kokio tipo naudotojo sąsajos tam tinkamiausios.
Rašydami šį vadovėlį pirmiausiai orientavomės į kompiuterinių žaidimų dizaino paslapčių besimokančius aukštųjų mokyklų studentus, tačiau jis turėtų būti naudingas ir pradedantiesiems žaidimų dizaineriams ar kitiems asmenims, norintiems perprasti kompiuterinių žaidimų dizaino kompleksiškumą.
Leidinio elektroninis variantas:
Charakteristikos
Kodas: 31884
Ivona BaranovskajaVadovėlis2-oji pataisyta ir papildyta laida
Kodas: 917624
Gintas Šaučiuvėnas, Antanas Šapalas Laboratorinių darbų metodikos nurodymai
Kodas: 919059
Rūta Puzienė, Arminas Stanionis Vadovėlis
Kodas: 32129
Evelina Voronovič Mokomoji knyga
Kodas: 31438
Rūta Gražėnienė, Birutė Tamulaitienė, Elena Zalieckienė Mokomoji knyga
Kodas: 918412
Ilona Skačkauskienė, Laima Okunevičiutė Neverauskienė, Rasa Zabarauskaitė, Daiva Andriušaitienė, Živilė Tunčikienė Monografija
Kodas: 917746
Eugenijus Staniūnas, Gintaras Stauskis Vadovėlis
Kodas: 917058
Prekės ženklas: VILNIUS TECH leidykla "Technika"
Antanas Gurskas Vadovėlis
Kodas: 32053
Ramunė Žurauskienė, Asta Kičaitė, Džigita Nagrockienė Laboratoriniai darbai
Kodas: 914419
Augustinas Maceika
Ingrida Leščauskienė, Tomas Mitkus, Vaida Nedzinskaitė-Mitkė
Vadovėlis