

Ingrida Leščauskienė, Tomas Mitkus, Vaida Nedzinskaitė-Mitkė
Vadovėlis
Versdami šios knygos puslapius susipažinsite su potraukio žaisti prigimti, žaidimo taisyklių, branduolio ir metamechanikų veikimo principais, žaidimo erdvių ir personažų dizaino ypatumais, klasikinio ir interaktyvaus naratyvo vystymo priemonėmis. Taip pat sužinosite, kodėl kompiuterinių žaidimų dizaineriams svarbu suprasti žaidėjų psichologiją, kaip sustiprinti žaidėjo įsitraukimą į žaidimą bei kokio tipo naudotojo sąsajos tam tinkamiausios.
Rašydami šį vadovėlį pirmiausiai orientavomės į kompiuterinių žaidimų dizaino paslapčių besimokančius aukštųjų mokyklų studentus, tačiau jis turėtų būti naudingas ir pradedantiesiems žaidimų dizaineriams ar kitiems asmenims, norintiems perprasti kompiuterinių žaidimų dizaino kompleksiškumą.
Leidinio elektroninis variantas:
Charakteristikos
Kodas: 915840
Jonas Butkevičius Monografija
Kodas: 909624
Boleslovas Krikštaponis, Jadvyga Stepanovienė
Kodas: 32351
Rūta Banelienė, Sergejus Borodinas, Audrius Dzikevičius, Rasa Džiugaitė-Tumėnienė, Tadas Janušauskas, Arūnas Jankevičius, Artūras Kilikevičius, Dalia Lukošienė, Artur Rogoža Vadovėlis
Kodas: 32310
Robertas Balevičius Vadovėlis
Kodas: 8511532
Kazys Petkevičius, Rolandas Oginskas Kursinio projekto metodikos nurodymai
Kodas: 32132
Rūta Banelienė, Rolandas Strazdas, Audrius Dzikevičius, Augustinas Maceika, Renata Mizgaitienė, Eligijus Toločka Vadovėlis
Kodas: 31136
Igoris Belovas, Mečislavas Meilūnas, Olga Suboč, Vadimas Starikovičius, Galina Šilko Vadovėlis
Ingrida Leščauskienė, Tomas Mitkus, Vaida Nedzinskaitė-Mitkė
Vadovėlis