
Kodas: 31254
Atsinaujinantys energijos ištekliai
John Twidell, Tony Weir Dalykinis redaktorius prof. Vytautas Martinaitis Vadovėlis
Ingrida Leščauskienė, Tomas Mitkus, Vaida Nedzinskaitė-Mitkė
Vadovėlis
Versdami šios knygos puslapius susipažinsite su potraukio žaisti prigimti, žaidimo taisyklių, branduolio ir metamechanikų veikimo principais, žaidimo erdvių ir personažų dizaino ypatumais, klasikinio ir interaktyvaus naratyvo vystymo priemonėmis. Taip pat sužinosite, kodėl kompiuterinių žaidimų dizaineriams svarbu suprasti žaidėjų psichologiją, kaip sustiprinti žaidėjo įsitraukimą į žaidimą bei kokio tipo naudotojo sąsajos tam tinkamiausios.
Rašydami šį vadovėlį pirmiausiai orientavomės į kompiuterinių žaidimų dizaino paslapčių besimokančius aukštųjų mokyklų studentus, tačiau jis turėtų būti naudingas ir pradedantiesiems žaidimų dizaineriams ar kitiems asmenims, norintiems perprasti kompiuterinių žaidimų dizaino kompleksiškumą.
Leidinio elektroninis variantas:
Charakteristikos
Kodas: 31254
John Twidell, Tony Weir Dalykinis redaktorius prof. Vytautas Martinaitis Vadovėlis
Kodas: 31654
Borisas Melnikas, Artūras Jakubavičius, Edgaras Leichteris, Giedrė Stumbrytė Monografija
Kodas: 917000
Eduardas Vakrina, Milda Kubilienė Aiškinamasis uždavinynas
Kodas: 917057
Aleksandras Krylovas, Juozas Raulynaitis Mokomoji knyga
Kodas: 915818
Vitalija Rudzkienė, Marija Burinskienė Monografija
Kodas: 916789
Pranas Gerdžiūnas, Vytautas Plakys, Juozas Grabys Mokomoji knyga pagrindinių neakivaizdinių studijų studentams
Kodas: 918412
Ilona Skačkauskienė, Laima Okunevičiutė Neverauskienė, Rasa Zabarauskaitė, Daiva Andriušaitienė, Živilė Tunčikienė Monografija
Kodas: 919079
Konstantinas Jakovlevas-Mateckis Monografija
Kodas: 918215
Almantas Samalavičius Monografija
Kodas: 917619
Vladimir Gičan, Vytautas Kazimieras Augustaitis Mokomoji knyga
Ingrida Leščauskienė, Tomas Mitkus, Vaida Nedzinskaitė-Mitkė
Vadovėlis