

Ingrida Leščauskienė, Tomas Mitkus, Vaida Nedzinskaitė-Mitkė
Vadovėlis
Versdami šios knygos puslapius susipažinsite su potraukio žaisti prigimti, žaidimo taisyklių, branduolio ir metamechanikų veikimo principais, žaidimo erdvių ir personažų dizaino ypatumais, klasikinio ir interaktyvaus naratyvo vystymo priemonėmis. Taip pat sužinosite, kodėl kompiuterinių žaidimų dizaineriams svarbu suprasti žaidėjų psichologiją, kaip sustiprinti žaidėjo įsitraukimą į žaidimą bei kokio tipo naudotojo sąsajos tam tinkamiausios.
Rašydami šį vadovėlį pirmiausiai orientavomės į kompiuterinių žaidimų dizaino paslapčių besimokančius aukštųjų mokyklų studentus, tačiau jis turėtų būti naudingas ir pradedantiesiems žaidimų dizaineriams ar kitiems asmenims, norintiems perprasti kompiuterinių žaidimų dizaino kompleksiškumą.
Leidinio elektroninis variantas:
Charakteristikos
Kodas: 32093
Tomas Mitkus, Vaida Nedzinskaitė-Mitkė Vadovėlis
Kodas: 31408
Richard C. Jaeger, Travis N. Blalock Vertė doc. dr. Darius Miniotas Vadovėlis
Kodas: 917604
Juozas Raulynaitis, Aleksandras Krylovas, Stasys Čirba, Gerda Jankevičiūtė Mokomoji knyga
Kodas: 31052
Vladislovas Česlovas Aksamitauskas, Dominykas Šlikas Vadovėlis
Kodas: 31178
Antanas Sakalauskas Mokomoji knyga
Kodas: 917258
Zita Savickienė Laboratorinių darbų metodikos nurodymai
Kodas: 917057
Aleksandras Krylovas, Juozas Raulynaitis Mokomoji knyga
Kodas: 917866
Borisas Melnikas, Eugenijus Chlivickas, Tomas Razauskas, Vida Pipirienė Vadovėlis
Kodas: 918044
Jonas Sidaravičius Metodikos nurodymai
Ingrida Leščauskienė, Tomas Mitkus, Vaida Nedzinskaitė-Mitkė
Vadovėlis