Kodas: 914892
Vandens ruošyklos įrenginių komplekso projektavimas
Antanas Sakalauskas, Marina Valentukevičienė Metodikos nurodymai
Ingrida Leščauskienė, Tomas Mitkus, Vaida Nedzinskaitė-Mitkė
Vadovėlis
Versdami šios knygos puslapius susipažinsite su potraukio žaisti prigimti, žaidimo taisyklių, branduolio ir metamechanikų veikimo principais, žaidimo erdvių ir personažų dizaino ypatumais, klasikinio ir interaktyvaus naratyvo vystymo priemonėmis. Taip pat sužinosite, kodėl kompiuterinių žaidimų dizaineriams svarbu suprasti žaidėjų psichologiją, kaip sustiprinti žaidėjo įsitraukimą į žaidimą bei kokio tipo naudotojo sąsajos tam tinkamiausios.
Rašydami šį vadovėlį pirmiausiai orientavomės į kompiuterinių žaidimų dizaino paslapčių besimokančius aukštųjų mokyklų studentus, tačiau jis turėtų būti naudingas ir pradedantiesiems žaidimų dizaineriams ar kitiems asmenims, norintiems perprasti kompiuterinių žaidimų dizaino kompleksiškumą.
Leidinio elektroninis variantas:
Charakteristikos
Kodas: 914892
Antanas Sakalauskas, Marina Valentukevičienė Metodikos nurodymai
Kodas: 916712
Antanas Sakalauskas, Marina Valentukevičienė Laboratorinių darbų metodikos nurodymai
Kodas: 917060
Džigita Nagrockienė, Ramunė Žurauskienė, Romualdas Mačiulaitis, Asta Kičaitė, Albinas Gailius, Antanina Červokienė Laboratorinių darbų metodikos nurodymai
Kodas: 916796
Angelė Kaulakienė, Angelika Petrėtienė, Lina Rutkienė, Regina Žukienė Mokomoji knyga
Kodas: 31359
Roger Trancik Mokslinio teksto vertėja doc. dr. Dalia Dijokienė. Vadovėlis
Kodas: 916935
Igoris Belovas, Mečislavas Meilūnas, Olga Suboč, Vadimas Starikovičius, Galina Šilko Mokomoji knyga
Kodas: 919146
Algirdas Čižas, Stanislav Stupak Mokomoji knyga
Kodas: 31826
Charles Landry. Vertė Jovilė Barevičiūtė Vadovėlis
Kodas: 31735
Vladas Vekteris, Albinas Kasparaitis, Saulius Kaušinis, Rimantas Kanapėnas Vadovėlis 2-oji pataisyta ir papildyta laida
Kodas: 917219
Teresė Leonavičienė, Inga Laukaitytė Mokomoji knyga