Kodas: 8511532
Susisiekimo sistema
Kazys Petkevičius, Rolandas Oginskas Kursinio projekto metodikos nurodymai
Ingrida Leščauskienė, Tomas Mitkus, Vaida Nedzinskaitė-Mitkė
Vadovėlis
Versdami šios knygos puslapius susipažinsite su potraukio žaisti prigimti, žaidimo taisyklių, branduolio ir metamechanikų veikimo principais, žaidimo erdvių ir personažų dizaino ypatumais, klasikinio ir interaktyvaus naratyvo vystymo priemonėmis. Taip pat sužinosite, kodėl kompiuterinių žaidimų dizaineriams svarbu suprasti žaidėjų psichologiją, kaip sustiprinti žaidėjo įsitraukimą į žaidimą bei kokio tipo naudotojo sąsajos tam tinkamiausios.
Rašydami šį vadovėlį pirmiausiai orientavomės į kompiuterinių žaidimų dizaino paslapčių besimokančius aukštųjų mokyklų studentus, tačiau jis turėtų būti naudingas ir pradedantiesiems žaidimų dizaineriams ar kitiems asmenims, norintiems perprasti kompiuterinių žaidimų dizaino kompleksiškumą.
Leidinio elektroninis variantas:
Charakteristikos
Kodas: 8511532
Kazys Petkevičius, Rolandas Oginskas Kursinio projekto metodikos nurodymai
Kodas: 915915
Algirdas Kudzys Monografija
Kodas: 916846
Rimas Banys Mokomoji knyga
Kodas: 31679
Dalia Dijokienė Mokomoji knyga
Kodas: 31640
Jolita Linkevičiūtė-Rimavičienė Monografija
Kodas: 31884
Ivona BaranovskajaVadovėlis2-oji pataisyta ir papildyta laida
Kodas: 919013
Raimundas Kirvaitis, Andrius Katkevičius Mokomoji knyga
Kodas: 32204
Darius Bazaras, Aldona Jarašūnienė Vadovėlis
Kodas: 31358
Gendrutis Morkūnas Mokomoji knyga
Kodas: 916712
Antanas Sakalauskas, Marina Valentukevičienė Laboratorinių darbų metodikos nurodymai
Kodas: 918282
Rūta Gražėnienė, Birutė Tamulaitienė, Elena Zalieckienė, Juozas Jankauskas, Jadvyga Kerienė, Violeta Voišnienė, Kristina Jakeliūnienė Mokomoji knyga
Kodas: 919098
Dalius Navakauskas, Artūras Serackis, Dalius Matuzevičius, Raimond Laptik Monografija
Ingrida Leščauskienė, Tomas Mitkus, Vaida Nedzinskaitė-Mitkė
Vadovėlis