
Kodas: 32039
Naratyvą turinčių kompiuterinių žaidimų dizainas: teorija ir praktika
Ingrida Leščauskienė, Tomas Mitkus, Vaida Nedzinskaitė-Mitkė Vadovėlis
Rimantas Belevičius, Saulius Valentinavičius
Vadovėlis
Vadovėlyje aiškinama 20-ojo algoritminės kalbos C++ standarto sintaksė, konstrukcijos ir jų taikymo programose galimybės. Pirmojoje knygos dalyje daugiausia nagrinėjamos procedūrinio programavimo C++20 kalba galimybės, antrojoje – objektinio programavimo, nors kai kuriais atvejais nėra laikomasi griežto šių programavimo stilių skyrimo. Knygos apsiribojama nesudėtingais algoritmais: kalbama apie kelis tiesinės algebros ir kombinatorikos algoritmus. Knygoje pateikta daugiau nei 200 veikiančių programų, iliustruojančių esmines kalbos 20-ojo standarto galimybes.
Leidinys skirtas informatikos, informatikos inžinerijos ir matematikos studijų krypčių bakalauro studijų studentams.
Leidinio elektroninis variantas:
Charakteristikos
Kodas: 32039
Ingrida Leščauskienė, Tomas Mitkus, Vaida Nedzinskaitė-Mitkė Vadovėlis
Kodas: 918558
Džigita Nagrockienė, Gintautas Skripkiūnas Vadovėlis
Kodas: 31383
Alan McKinnon, Michael Browne, Anthony Whiteing, Maja Piecyk Dalykinis redaktorius doc. dr. Aidas Vasilis Vasiliauskas, Rolandas Vitkūnas Vadovėlis
Kodas: 31873
Kazys Algirdas Kaminskas, Aušra Stankiuvienė Mokomoji knyga
Kodas: 31451
Birutė Tamulaitienė, Rūta Gražėnienė Mokomoji knyga
Kodas: 8511532
Kazys Petkevičius, Rolandas Oginskas Kursinio projekto metodikos nurodymai
Kodas: 916081
Algimantas Krenevičius, Mindaugas Kazimieras Leonavičius Mokomoji knyga
Kodas: 916924
Audrius Novickas Mokomoji knyga
Kodas: 914894
Leonidas Syrus, Petras Baradokas, Edvard Michnevič Mokomoji knyga
Kodas: 31026
Lionginas Čiupaila, Daiva Makutėnienė, Jūratė Vinogradova, Jonas Zemkauskas, Rytė Žiūrienė Vadovėlis
Rimantas Belevičius, Saulius Valentinavičius
Vadovėlis