

Valdas Pruskus
Monografija
Monografijoje atskleidžiami pramogų ir politikos sąveikos fenomenas, jo esmė ir funkcionavimo modelis padės geriau suprasti šio reiškinio galią ir įtaką formuojant visuomenės sąmonėje pageidaujamus vaizdinius, turinčius įtakos rinkėjų elgesiui ir vertybinėms bei politinėms nuostatoms. Pateikiamos pramogų, kaip komunikacijos formos, samprata, rūšys ir socialinės funkcijos, taip pat politinės rinkodaros priemonių galimybės kuriant ir vizualizuojant politiko įvaizdį leis geriau suprasti ir įvertinti politikų dalyvavimo pramogų renginiuose priežastis, motyvus, būdus ir pasekmes.
Remiantis atlikto trijų kartų atstovų (jaunimo, vidurinės kartos, senjorų) ir politologų bei žurnalistų, rašančių politikos temomis, tyrimo duomenimis, atskleidžiamas požiūris į politikų žinomumą ir dalyvavimą pramoginiuose renginiuose.
Leidinio elektroninis variantas:
Charakteristikos
Kodas: 32027
Tomas Kačerauskas, Algis Mickūnas Monografija
Kodas: 32329
Almantas Samalavičius Monografija
Kodas: 31265
Aleksandras Vytautas Rutkauskas Monografija
Kodas: 919079
Konstantinas Jakovlevas-Mateckis Monografija
Kodas: 916847
Bronislovas Spruogis, Vytautas Turla, Arūnas Jakštas, Marijonas Bogdevičius, Peter Hantel Monografija
Kodas: 917286
Juozas Stražnickas Monografija
Kodas: 917981
Julija Moskvina, Laima Okunevičiutė Neverauskienė Monografija
Kodas: 916636
Pranas Baltrėnas, Aušra Zigmontienė, Rasa Vaiškūnaitė Monografija
Kodas: 916872
Saulius Vaikasas Monografija
Valdas Pruskus
Monografija