- Jūsų krepšelyje nėra prekių
- Pristatymas
- Iš viso 0,00 €
Audiovizualinių medijų diskursas
Magistrantūros 6 kreditų studijų dalykas, kurio tikslas atskleisti klasikinių ir šiuolaikinių audiovizualinių medijų vietą komunikacijos technologijų raidos kontekste.
Audiovizualinių medijų diskurso paskaitų ir seminarų metu studentai analizuoja tradicines medijas, jų kaitą, transformacijas, virsmus ir santykį su naujosiomis medijomis. Užsiėmimų metu studentai individualiai ir grupėmis lygindami, analizuodami, vertindami medijas, kuria kultūros komunikacinius projektus, didinančius informacijos prieinamumą, pasiekiamumą, bendruomenės narių įtrauktį.
Numatomi studijų rezultatai: Gebės identifikuoti kultūrinę aplinką ir numatyti, kurti bei organizuoti komunikacinius procesus joje. Gebės analizuoti medijas ir jų pritaikymo galimybes tobulinant kultūros komunikaciją. Gebės kurti komunikacijos projektus ir juos įgyvendinti, remdamiesi analizės rezultatais. Gebės mokytis, tobulėti ir kurti besimokančią organizaciją/bendruomenę, kuri geba puoselėti kultūrą.
Studijos prasideda nuo vasario 1 d.
Dalyko apimtis - 6 kreditai.
Dalyko turinys
Paskaitų temos:
1. Kurso pristatymas. Audiovizualinių medijų samprata, ištakos, raida ir raiška
2. Naujosios medijos: moduliškumas, automatika, kintamumas, transkodavimas
3. Medijamorfozės ir jų sąsajos su kultūra
4. Garso raiška. Radijo ištakos ir raida. Radijas internete
5. Televizija. Nacionalinės televizijos vizija, funkcija: šalies ir užsienio šalių patirtys
6. Kinas. Naujoji kino kalba
7. Audiovizualinės medijos kultūriniuose renginiuose
Pratybų temos:
1. Audiovizualinės komunikacijos nuojautos
2. Audiovizualinių medijų kaita (paleo, neo etapai ir kt.)
3. Vaizdai, garsai - instrumentai, telekomunikacija
4. UTAUT (Unified theory of acceptance and use of technology) modelio taikymas diegiant naujoves
6. Televizija ir visuomenė
7. Edukacinės pramogos
8. Audiovizualinės medijos skaitmeninėje eroje
Studijos prasideda nuo vasario 1 d.
Sėkmingai baigus studijų dalyką, bus išduotas pažymėjimas.