Monografijoje kompleksiškai aptariamos ir nagrinėjamos viešojo valdymo ir jo tobulinimo problemos, poreikiai bei galimybės šiuolaikinėmis globalizacijos ir žinių visuomenės bei žinių ekonomikos kūrimo sąlygomis. Pagrindinis dėmesys skiriamas šiuolaikinei visuomenei ir jos gyvenimui reikšmingiems globalizacijos ir žinių visuomenės kūrimo procesams, šių procesų sukeliamiems iššūkiams viešajam valdymui, taip pat viešojo valdymo tobulinimo poreikiams. Nuodugniai aptariamos šiuolaikiniame viešajame sektoriuje bei šio sektoriaus organizacijose kylančios žmogiškųjų išteklių potencialo ugdymo ir valstybės tarnybos plėtojimo problemos, viešojo sektoriaus organizacijų veiklos tobulinimo galimybės, visų pirma naudojant šiuolaikines informacines technologijas, analizuojama rinkodaros praktika viešajame sektoriuje ir rinkodaros tobulinimo perspektyvos, atsižvelgiant į įvairias globalizacijos ir žinių visuomenės kūrimo aplinkybes. Monografija skirta įvairių socialinių mokslų akademiniams darbuotojams, viešojo valdymo, vadybos ir administravimo specialistams praktikams, taip pat įvairių plačiosios visuomenės sluoksnių atstovams. Knyga gali būti naudojama įvairiose vadybos profilio studijose, taip pat sprendžiant daugelį praktinio pobūdžio viešojo valdymo ir jo tobulinimo klausimų.
Electronic version of the book:
DOI: https://doi.org/10.3846/2364-M