• Nauja

Inovacijų strategija ir taktika

Magistrantūros 6 kreditų studijų dalykas. Pradžia - vasario mėn.

Tikslas suteikti studentams žinias ir išlavinti gebėjimus, reikalingus inovacijų kūrimui. Taip pat suteikti žinias apie inovacijų valdymo dėsningumus ir ypatumus, inovacinės veiklos analizę, atvirų inovacijų procesus, bei inovacinės veiklos strategijos ir taktikos formavimą organizacijoje.

1 053,20 €
Su mokesčiais
Kiekis
Išparduota

Aprašymas

Studijų dalyko aprašas

Modulyje studijuojama inovacijų poveikis visuomenei ir ekonomikos augimui, inovacijos skaitmeninės ekonomikos plėtojimo kontekste, pagrindinės organizacijų teorijos, inovacijų ir MTEP saveika, inovacijų sampratos dinamika, linijiniai ir nelinijiniai produkto inovacijų kūrimo metodai. Stage-gate, Toyota/Oobeya, sistemų inovacijų, technologinių inovacijų kūrimo modeliai ir jų taikymas. Studentai supažindinami su innovacijų plėtojimo strategijomis ir jų įgyvendinimu, nagrinėjama atvirų inovacijų koncepcija, sutelktinis finansavimas, kūrybiškumo srauto teorija bei jos taikymas plėtojant inovacijas. Studentai išmoksta kurti produkto inovacijas, rengti inovacinius projektus ir inovacinių produktų prototipus. Susipažįsta su inovacijų finansavimo šaltiniais ir jų specifika, inovacijų komercializavimo procesu, intelektinės nuosavybės apsauga, licencijavimu.

Numatomi studijų rezultatai: žinos apie inovacijų kūrimo principus, metodus, inovacinių projektų rengimo specifiką, atviras inovacijas. Gebės atlikti tyrimus, egzistuojančią petentinę ir kitą informaciją kuriant inovatyvų produktą. Mokės komunikuoti identifikuojant, formuluojant, skleidžiant ir įtraukiant organizacijos darbuotojus bei išorinius asmenis į tikslinę grupinę veiklą, mokės dirbti komandomis formuojant inovatyvius sprendimus.

Dalyko apimtis - 6 kreditai.

Dalyko turinys

Paskaitų temos:

Inovacijos ir jų poveikis visuomenei ir ekonomikos augimui. Organizacijų teorijos. Inovacijos skaitmeninės ekonomikos plėtojimo kontekste

Inovacijų ir  MTEP saveika. Inovacijų sampratos dinamika. Inovacijos ir MTEP pagal Oslo ir Frascati vadovus

Linijiniai ir nelinijiniai produkto inovacijų kūrimo metodai. Stage-gate, Toyota/Oobeya, sistemų inovacijų, technologinių inovacijų kūrimo modeliai ir jų taikymas

Inovacijų plėtojimo strategijos ir jų įgyvendinimas, atvirų inovacijų koncepcija

Kūrybiškumo srauto teorijos taikymas plėtojant inovacijas. Įdejų generavimo ir vertinimo metodai. Progreso principas

Inovacinių projektų rengimas, projekto struktūra, rengimo etapai, inovacinio projekto valdymas

Inovacijų  finansavimo strategijos, finansavimo šaltiniai ir jų specifika

Atvirų inovacijų finansavimas. Sutelktinis inovacijų  finansavimas

Atvirų inovacijų komercializavimo procesas. Startuoliai komercializuojant atviras  inovacijas

Darbas komandoje, atvirų inovacijų valdymo komandos sudarymas, konfliktų sprendimas, tinklaveika kuriant atviras inovacijas

Intelektinės nuosavybės apsauga, atvirų inovacijų licencijavimas

Pratybų temos:

Produkto inovacijų kūrimo metodai ir jų taikymas. Atvirų inovacijų koncepcija

Kūrybiškumo skatinimo metodai, idėjų generavimas ir vertinimas

Inovacinių projektų rengimas, projekto struktūra, rengimo etapai, inovacinio projekto valdymas, tinklaveika kuriant atviras inovacijas

Produkto inovacijų prototipų kūrimas

Inovacijų komercializavimo strategijos

Sėkmingai baigus studijų dalyką, bus išduotas pažymėjimas.

Prekė detaliau
1 kita prekė toje pačioje kategorijoje: