- Nauja

Magistrantūros 6 kreditų studijų dalykas. Pradžia - vasario mėn.
Tikslas suteikti studentams žinias ir išlavinti gebėjimus, reikalingus inovacijų kūrimui. Taip pat suteikti žinias apie inovacijų valdymo dėsningumus ir ypatumus, inovacinės veiklos analizę, atvirų inovacijų procesus, bei inovacinės veiklos strategijos ir taktikos formavimą organizacijoje.
Studijų dalyko aprašas
Modulyje studijuojama inovacijų poveikis visuomenei ir ekonomikos augimui, inovacijos skaitmeninės ekonomikos plėtojimo kontekste, pagrindinės organizacijų teorijos, inovacijų ir MTEP saveika, inovacijų sampratos dinamika, linijiniai ir nelinijiniai produkto inovacijų kūrimo metodai. Stage-gate, Toyota/Oobeya, sistemų inovacijų, technologinių inovacijų kūrimo modeliai ir jų taikymas. Studentai supažindinami su innovacijų plėtojimo strategijomis ir jų įgyvendinimu, nagrinėjama atvirų inovacijų koncepcija, sutelktinis finansavimas, kūrybiškumo srauto teorija bei jos taikymas plėtojant inovacijas. Studentai išmoksta kurti produkto inovacijas, rengti inovacinius projektus ir inovacinių produktų prototipus. Susipažįsta su inovacijų finansavimo šaltiniais ir jų specifika, inovacijų komercializavimo procesu, intelektinės nuosavybės apsauga, licencijavimu.
Numatomi studijų rezultatai: žinos apie inovacijų kūrimo principus, metodus, inovacinių projektų rengimo specifiką, atviras inovacijas. Gebės atlikti tyrimus, egzistuojančią petentinę ir kitą informaciją kuriant inovatyvų produktą. Mokės komunikuoti identifikuojant, formuluojant, skleidžiant ir įtraukiant organizacijos darbuotojus bei išorinius asmenis į tikslinę grupinę veiklą, mokės dirbti komandomis formuojant inovatyvius sprendimus.
Dalyko apimtis - 6 kreditai.
Dalyko turinys
Paskaitų temos:
Inovacijos ir jų poveikis visuomenei ir ekonomikos augimui. Organizacijų teorijos. Inovacijos skaitmeninės ekonomikos plėtojimo kontekste
Inovacijų ir MTEP saveika. Inovacijų sampratos dinamika. Inovacijos ir MTEP pagal Oslo ir Frascati vadovus
Linijiniai ir nelinijiniai produkto inovacijų kūrimo metodai. Stage-gate, Toyota/Oobeya, sistemų inovacijų, technologinių inovacijų kūrimo modeliai ir jų taikymas
Inovacijų plėtojimo strategijos ir jų įgyvendinimas, atvirų inovacijų koncepcija
Kūrybiškumo srauto teorijos taikymas plėtojant inovacijas. Įdejų generavimo ir vertinimo metodai. Progreso principas
Inovacinių projektų rengimas, projekto struktūra, rengimo etapai, inovacinio projekto valdymas
Inovacijų finansavimo strategijos, finansavimo šaltiniai ir jų specifika
Atvirų inovacijų finansavimas. Sutelktinis inovacijų finansavimas
Atvirų inovacijų komercializavimo procesas. Startuoliai komercializuojant atviras inovacijas
Darbas komandoje, atvirų inovacijų valdymo komandos sudarymas, konfliktų sprendimas, tinklaveika kuriant atviras inovacijas
Intelektinės nuosavybės apsauga, atvirų inovacijų licencijavimas
Pratybų temos:
Produkto inovacijų kūrimo metodai ir jų taikymas. Atvirų inovacijų koncepcija
Kūrybiškumo skatinimo metodai, idėjų generavimas ir vertinimas
Inovacinių projektų rengimas, projekto struktūra, rengimo etapai, inovacinio projekto valdymas, tinklaveika kuriant atviras inovacijas
Produkto inovacijų prototipų kūrimas
Inovacijų komercializavimo strategijos
Sėkmingai baigus studijų dalyką, bus išduotas pažymėjimas.
Magistrantūros 9 kreditų studijų dalykas. Pradžia - vasario mėn. Tikslas suteikti žinias ir išlavinti studentų gebėjimus inovatyvių gaminių rinkodaros ir investicijų valdymo srityje.
Magistrantūros 6 kreditų studijų dalykas. Pradžia - vasario mėn.
Tikslas suteikti studentams žinias ir išlavinti gebėjimus, reikalingus inovacijų kūrimui. Taip pat suteikti žinias apie inovacijų valdymo dėsningumus ir ypatumus, inovacinės veiklos analizę, atvirų inovacijų procesus, bei inovacinės veiklos strategijos ir taktikos formavimą organizacijoje.