Tarptautinis verslas: inovacijos ir žinių ekonomikos kūrimas

Borisas Melnikas

Vadovėlis

14,37 €
Su mokesčiais
Kiekis

Aprašymas

Leidinyje pateikiama verslo, vadybos, ekonomikos, inžinerinio, humanitarinio profilio ir kitoms universitetinėms studijoms skirta medžiaga, apimanti tarptautinio verslo, jo plėtros ir inovacijų sklaidos, inovacinės veiklos aktyvinimo, žinių visuomenės ir žinių ekonomikos kūrimo tematiką. Leidinio paskirtis – suteikti studentams ir kitiems skaitytojams kompleksinių žinių apie naujausias tarptautinio verslo raidos tendencijas, šiuolaikinius globalizacijos procesus, jų apraiškas tarptautiniame versle, taip pat apie žinių visuomenės ir žinių ekonomikos kūrimą, apie tarptautinio verslo ypatumus žinių ekonomikos kūrimo kontekste. Prioritetinis dėmesys skiriamas inovacijų sklaidos, inovacinės veiklos aktyvinimo, mokslo ir technologijų pažangos kaip esminių verslo internacionalizavimo bei tarptautinio verslo plėtros ir efektyvinimo veiksnių prasmei bei reikšmei atskleisti.

Leidinyje nuodugniai apibūdinami šiuolaikiniam tarptautiniam verslui ir jo plėtrai, inovacinei veiklai ir jos aktyvinimui, žinių visuomenės ir žinių ekonomikos kūrimui būdingi reiškiniai ir dėsningumai, taip pat perspektyvūs teoriniai modeliai ir nauji požiūriai, naudotini aktyvinant technologiškai orientuoto verslo internacionalizaciją bei kryptingai plėtojant mokslinius tyrimus, skirtus tarptautiniam verslui, mokslo ir technologijų pažangai.

Leidinys yra naujas ir unikalus tuo, kad jame pirmą kartą tarptautiniam verslui ir žinių visuomenės bei žinių ekonomikos kūrimui, inovacijų vadybos bei inovacinės veiklos tematikai skirtų vadovėlių rengimo ir leidybos praktikoje pateikiama kompleksinio pobūdžio medžiaga, atspindinti sąsajas ir bendrumą tarp tarptautinio verslo ir jo raidos bei plėtros ir tarp žinių visuomenės, žinių ekonomikos kūrimo bei inovacijų sklaidos, vadybos bei inovacinės veiklos procesų, reiškinių bei dėsningumų.

Leidinio elektroninis variantas:

DOI: https://doi.org/10.3846/1484-S

Prekė detaliau

Charakteristikos

Metai:
2014
ISBN:
978-609-457-457-3
eISBN:
978-609-457-456-6
Leidyklos nr.:
1484-S
Matmenys:
167×240 mm
Puslapių skaičius:
464 p.
Viršelis:
kietas
Kalba:
lietuvių
16 kitos prekės toje pačioje kategorijoje:

Kodas: 32251

Įtaigi viešoji komunikacija

Vida Navickienė, Živilė Sederevičiūtė‐Pačiauskienė, Angelė Tamulevičiūtė-Šekštelienė, Aušra Žemienė Vadovėlis

Kaina 23,00 €
Daugiau
Yra sandėlyje

Kodas: 918535

Žinių vadyba

Jurgita Raudeliūnienė Mokomoji knyga

Kaina 5,68 €
Daugiau
Yra sandėlyje

Kodas: 32132

Inovacijų vadyba

Rūta Banelienė, Rolandas Strazdas, Audrius Dzikevičius, Augustinas Maceika, Renata Mizgaitienė, Eligijus Toločka Vadovėlis

Kaina 20,60 €
Daugiau
Yra sandėlyje