
Kodas: 32039
Naratyvą turinčių kompiuterinių žaidimų dizainas: teorija ir praktika
Ingrida Leščauskienė, Tomas Mitkus, Vaida Nedzinskaitė-Mitkė Vadovėlis
Tomas Mitkus, Vaida Nedzinskaitė-Mitkė
Vadovėlis
Šiame vadovėlyje pateikiama pagrindinė informacija apie animacijos kūrybą, gamybą bei animacinių projektų valdymą. Pirmame skyriuje skaitytojas supažindinamas su pagrindinėmis animacijos koncepcijomis bei terminais, taip pat pateikiama glausta animacijos industrijos istorinė raida bei pristatomos svarbiausios industrijos tyrimų įžvalgos ir prognozės. Antrame skyriuje skaitytojas supažindinamas su svarbiausia animacijos gamybos teorija bei praktika, pagrindinis dėmesys skiriamas globalioje animacijos industrijoje nusistovėjusiai didžiulių animacijos projektų valdymo praktikai. Trečiame skyriuje pristatomi pagrindiniai animacijos meno kūrybos aspektai, pagrindinės animacijos specialybės bei jų darbo specifika.
Vadovėlis skirtas pirmiausia animacijos studentams, tačiau turėtų būti įdomus ir kitų kūrybinių industrijų segmentų, kuriuose animacija yra svarbi galutinio kūrybinio produkto dalis, atstovams – kompiuterinių vaizdo žaidimų, specialiųjų vaizdo efektų, kino ir kt.
Leidinio elektroninis variantas:
Charakteristikos
Kodas: 32039
Ingrida Leščauskienė, Tomas Mitkus, Vaida Nedzinskaitė-Mitkė Vadovėlis
Kodas: 916858
Egidijus Rytas Vaidogas Vadovėlis
Kodas: 31843
Rūta Banelienė, Rolandas Strazdas, Audrius Dzikevičius, Augustinas Maceika, Rasa Paulienė, Eligijus Toločka Vadovėlis
Kodas: 31176
Borisas Melnikas, Artūras Jakubavičius, Rolandas Strazdas, Eugenijus Chlivickas, Liudmila Lobanova, Jelena Stankevičienė Vadovėlis
Kodas: 919228
Leonas Meidus, Jonas Eugenijus Pečiūra Mokomoji knyga
Kodas: 31589
Vaida Buivydienė, Raimundas Kirvaitis, Lina Rutkienė, Rasuolė Vladarskienė Vadovėlis
Kodas: 918435
Borisas Melnikas Vadovėlis
Kodas: 917866
Borisas Melnikas, Eugenijus Chlivickas, Tomas Razauskas, Vida Pipirienė Vadovėlis
Tomas Mitkus, Vaida Nedzinskaitė-Mitkė
Vadovėlis