Skaitmeninė komunikacija

Monika Mačiulienė, Gintarė Gulevičiūtė

Mokomoji knyga

7,40 €
Su mokesčiais
Kiekis

Aprašymas

Mokomoji knyga „Skaitmeninė komunikacija“ yra skirta supažindinti studentams su įrankių įvairove, mąstymo modeliais ir pagrindiniais skaitmeninės komunikacijos principais, leidžiančiais atsirinkti tinkamiausius įrankius savo organizacijai ir tikslinėms grupėms. Knygoje pristatomas struktūrinis požiūris į skaitmeninę komunikaciją – skaitmeninės komunikacijos plano turinys, kanalai, matavimo ir testavimo strategijos. Taip pat aprašomas socialinės medijos kanalų auditas, pateikiama rinkos ir vartotojų tyrimų analizė, detalizuojamas rinkos tendencijų stebėjimas, įžvalgų apie vartotojus rinkimas, remiantis pirminiais ir antriniais duomenų rinkimo metodais. Didelis dėmesys skiriamas vartotojų personoms, patirties žemėlapiams kurti, analizuojamas prekės ženklo dizainas ir elementai, remiantis istorijų pasakojimo, vartotojų įtikinimo, tekstų rašymo principais. Nagrinėjami aktualūs skaitmeninės komunikacijos įrankiai – paieškos sistemų ir socialinių tinklų rinkodara, pabrėžiant reklamos platformos „Google Ads“, paieškos sistemos optimizavimo, pakartotinės rinkodaros taikymo principus. Taip pat supažindinama su nuomonės formuotojų rinkodara, etikos klausimais skaitmeninės komunikacijos valdymo kontekste. Kiekvieno skyriaus pabaigoje yra pateikiamos žinioms praktiškai pritaikyti skirtos užduotys ir papildomi studijų šaltiniai, leidžiantys įsigilinti į teorinius aspektus.

Leidinio elektroninis variantas:

DOI: https://doi.org/10.20334/2024-045-S

Prekė detaliau

Charakteristikos

Metai:
2024 m.
ISBN:
978-609-476-369-4
eISBN:
978-609-476-368-7
Leidyklos nr.:
2024-045-S
Matmenys:
145×205 mm
Puslapių skaičius:
90 p.
Viršelis:
minkštas
Kalba:
lietuvių
16 kitos prekės toje pačioje kategorijoje:

Kodas: 916649

Patikimumo teorija

Ivanas Višniakas, Kastytis Slivinskas Objektų kokybės vertinimo ir patikimumo skaičiavimų metodikos nurodymai

Kaina 1,53 €
Daugiau
Paskutinė prekė