- Jūsų krepšelyje nėra prekių
- Pristatymas
- Iš viso 0,00 €
Kultūra ir vartojimas
Magistrantūros 6 kreditų studijų dalykas, kurio tikslas suformuoti kritinį vartotojiškos visuomenės ir kultūros vertinimą.
Numatomi studijų rezultatai: Įgys pagrindinių žinių socialinį-kultūrinį reiškinį, susipažindinama su vartotojiška kultūra kaip prekių komunikacine sistema ir jos įtaka vartotojo tapatumo ir gyvenimo stiliaus konstravimui. Gebės susieti vartotojiškos kultūros ir vartojimo teorines įžvalgas su reklamos praktikomis bei atlikti vartojimo praktikų tyrimus pasirinktame vartotojų segmente. Gebės konstruoti gyvenimo stiliaus komunikacines žinutes, susiedami vartotojų tapatybės, vertybių ir gyvensenos dalykus. Gebės konstruoti gyvenimo stiliaus komunikacines žinutes, susiedami vartotojų tapatybės, vertybių ir gyvensenos dalykus.
Dalyko apimtis - 6 kreditai.
Dalyko turinys
Paskaitų temos:
1. Vartojimo samprata ekonomikos ir sociologijos moksluose
2. Konsiumerizmo atsiradimo Vakarų šalyse istorinė apžvalga. Konsiumerizmo raida posovietinėje erdvėje.
3. Vartojimas ir materialioji kultūra. Daiktų socialinės reikšmės. Mada. Dovana.
4. Socialinė struktūra, statusas ir vartojimas
5. Vartojimo praktikų tipologija
6. Gyvenimo stiliaus samprata ir vartojimas. Gyvenimo stiliaus tipologija
7. Gyvenimo stiliaus rinkodara. Kultūrinis posūkis rinkodaroje.
8. Vartojimas poindustrinėje visuomenėje. Kultūros gamyba ir vartojimas. Kūrybinis vartojimas
Pratybų temos:
1. Vartojimas ir skonis. Meno ir populiariosios kultūros vartojimas
2. Reklama ir vartojimas
3. Vartojimo semiotika
4. Vartotojų segmentacijos ir jų tipologijos
5. Studentų tyrimų pristatymas ir aptarimas
Studijos prasideda nuo vasario 1 d.
Sėkmingai baigus studijų dalyką, bus išduotas pažymėjimas.