Skaitmeninis marketingas (su kursiniu darbu)

Pradžia - vasario mėn. 

Mokymosi būdas: kontaktinis, su grupe.

Vieta: Saulėtekio al. 11, Vilnius

317,60 €
Su mokesčiais
Kiekis

Aprašymas

Rekomenduojama prieš pirkimą pasiteirauti dėl numatyto semestro studijų tvarkaraščio ir įsitikinti, kad jis jam tinkamas. Tel.: (0 5) 251 239.

Studijų dalyko aprašas

Skaitmeninio marketingo kurse nagrinėjama: inovacijos ir jų įtaka skaitmeniniam marketingui, skaitmeninio marketingo analitika ir srautų vadybos procesai, strateginių marketingo planų kūrimas, komunikacijos strategijos ir jų integravimas į skaitmeninio marketingo projektus, skaitmeninio marketingo priemonės, skaitmeninio marketingo technologijos, marketingo informacinės sistemos, skaitmeninio marketingo sprendimų efektyvumo vertinimo metodai, skaitmeninio marketingo kampanijos planavimo principai, rinkų tyrimo galimybės bei skaitmeninio marketingo veiklos etikos klausimai. Studentai numatytu tvarkaraštyje metu privalo dalyvauti ne mažiau kaip 60 proc. pratybų.

Tikslas suteikti teorinių ir praktinių žinių apie skaitmeninį marketingą, jo esmę, priemones, naudą, sukuriamą vertę, ugdyti gebėjimus vertinti skaitmeninio marketingo procesus, tirti e.rinkas, atliktų tyrimų rezultatų pagrindu formuoti skaitmeninio marketingo sprendimus.

Numatomi studijų rezultatai:

Dalyko apimtis - Verslo vadybos fakulteto bakalauro 6 kreditų studijų dalykas.

Dalyko turinys

Paskaitų temos:

Pagrindinės skaitmeninio marketingo sąvokos ir apibrėžimai ir koncepcijos

Organizacijos būvimas internete. Internetinių svetainių tipai, kompleksiniai sprendimai

E-rinkos. Skaitmeninio marketingo kompleksai

Inovatyvių sprendimų naudojimas skaitmeniniame marketinge

E-modeliai (pajamų modeliai, komunikacijos modeliai)

E-vartotojo elgsena

Skaitmeninio marketingo priemonės

MIS - marketingo informacinės sistemos (E-CRM)

Marketingas socialiniuose tinkluose

Skaitmeninio marketingo planavimas. Marketingo strategijos ir jų integravimas į skaitmeninio marketingo projektus

Vartotojų srauto formavimas

Skaitmeninio marketingo vadyba

Pratybų temos:

Pagrindinių internetinio marketingo sąvokų ir apibrėžimų analizė

Marketingo komplekso elementų identifikavimas verslo organizacijos internetinio marketingo sprendimuose. Atvejo analizė

Internetinių svetainių tipų atpažinimas

Kompleksinis praeitos teorinės medžiagos įsisavinimas taikant žaidybinimo elementus

E modeliai. Marketingo strategijos ir jų taikymas skaitmeninio marketingo projektuose

Supaprastinto skaitmeninio marketingo plano parengimas ruošiantis simuliacinės internetinės svetainės kūrimui. Inovacinių idėjų generavimas ir atranka darbo grupėse.Internetinės svetainės kūrimas, lankytojų srauto analizės įrankių integravimas

Lankytojų srauto analizės įrankių naudojimo pagrindų įsisavinimas

Rėmimo kampanijos svetainei planavimas ir kūrimas

Pajamų modelių taikymo galimybių analizė

Puslapio socialiniuose tinkluose planavimas ir kūrimas

Vartotojų srauto nukreipimas į internetinę svetainę ir srauto analizė

Baigus studijų dalyką teigiamu įvertinimu bus išduota Studijų pažyma, įskaitoma bet kurioje aukštojoje mokykloje. Baigus studijų modulį be galutinio įvertinimo, išduodamas pažymėjimas apie išklausytą studijų dalyko kursą.

Studijų dalyko kaina 317,60 Eur.

Prekė detaliau
16 kitos prekės toje pačioje kategorijoje:

Inovacijų vadyba

Pradžia - vasario mėn.  Mokymosi būdas: kontaktinis, su grupe. Vieta: Saulėtekio al. 11, Vilnius

Kaina 158,80 €
Daugiau
Yra sandėlyje

Medijų gamyba

Pradžia - rugsėjo mėn.  Mokymosi būdas: kontaktinis, su grupe. Vieta: Saulėtekio al. 11, Vilnius

Kaina 410,80 €
Daugiau
Išparduota

Signalai ir grandinės-1

Pradžia - vasario mėn. Mokymosi būdas: kontaktinis su grupe Vieta: Plytinės g. 25, Vilnius

Kaina 410,80 €
Daugiau
Yra sandėlyje

Statybinės medžiagos

Pradžia - rugsėjo? mėn.  Mokymosi būdas: kontaktinis, su grupe. Vieta: Saulėtekio al. 11, Vilnius

Kaina 205,40 €
Daugiau
Išparduota