- Nauja

Magistrantūros 9 kreditų studijų dalykas. Pradžia - vasario mėn.
Tikslas suteikti žinias ir išlavinti studentų gebėjimus inovatyvių gaminių rinkodaros ir investicijų valdymo srityje.
Studijų dalyko aprašas
Inovatyvių gaminių rinkodaros ir investicijų valdymo kursas apima inovatyvių produktų rinkodarą ir jos procesą, pramoninės veiklas ir konkurentus, kiekybinius ir kokybinius paklausos analizės metodus, inovatyvaus produkto rinkodaros planavimą, strategiją ir vystymą, inovatyvaus produkto rinkodaros strateginius sprendimus ir rinkodaros kompleksą, pramonės ir vartojimo rinkų panašumų ir skirtumų apžvalgą, mažmeninės prekybos ir tarptautinės inovatyvaus produkto rinkodaros aspektus, inovatyvaus produkto rinkodarą internete; investicijas, jų valdymo koncepcija ir planavimą, investicijų vertinimo metodus, investicinių sprendimų analizę, investicijų finansavimo šaltinius ir įmonės skolinimosi galimybių įvertinimą, investicinį klimatą.
Numatomi studijų rezultatai: inovatyvių produktų rinkodaros ir investicijų valdymo kompetencijos ir praktinių gebėjimų verslo srityje išplėtimas. Inžinerinis mąstymas motyvuotas rinkų paklausa. Gebės savarankiškai paruošti verslo planą inovatyviam produktui ir pristatyti idėją remiantis atliktais tyrimais ir modeliavimo rezultatais. Gebėjimas labiau kvalifikuotai susieti inžinerines veiklas su inovatyvių gaminių rinkų reikalavimais.
Dalyko apimtis - 9 kreditai.
Dalyko turinys
Paskaitų temos:
Inovatyvaus produkto idėjos generavimas ir pirminio verslo modelio sukūrimas naudojant Strategyzer Canvas modelį
Inovatyvių produktų rinkodara ir jos procesas
Pramoninės veiklos ir konkurentai (Porterio modeliai, Kotler konkuravimo strategijos, stiprybių ir silpnybių vertinimas pagal Grünig&Kühn)
Kiekybiniai paklausos analizės metodai: antrinės informacijos šaltinių paieška ir panaudojimas
Kokybiniai paklausos analizės metodai: pirminės informacijos šaltiniai ir panaudojimas, svarbesnės tyrimo metodikos
Inovatyvaus produkto rinkodaros planavimas, strategija ir vystymas
Inovatyvaus produkto rinkodaros strateginiai sprendimai: segmentavimas, targetavimas, diferencijavimas ir pozicionavimas
Inovatyvaus produkto rinkodaros kompleksas: produktas, kaina, vieta, rėmimas
Inovatyvaus produkto rinkodara internete
Investicijos, jų valdymo koncepcija ir planavimas
Investicijų vertinimo metodai, investicinių sprendimų analizė
Pratybų temos:
Inovatyvaus produkto idėjos generavimas ir pirminio verslo modelio sukūrimas naudojant Strategyzer Canvas modelį
Pramoninės veiklos ir konkurentai (Porterio modeliai, Kotler konkuravimo strategijos, stiprybių ir silpnybių vertinimas pagal Grünig&Kühn)
Kiekybiniai paklausos analizės metodai: antrinės informacijos šaltinių paieška ir panaudojimas
Kokybiniai paklausos analizės metodai: pirminės informacijos šaltiniai ir panaudojimas, svarbesnės tyrimo metodikos
Inovatyvaus produkto rinkodaros planavimas, strategija ir vystymas
Inovatyvaus produkto rinkodaros strateginiai sprendimai: segmentavimas, targetavimas, diferencijavimas ir pozicionavimas
Inovatyvaus produkto rinkodaros kompleksas: produktas, kaina, vieta, rėmimas
Inovatyvaus produkto rinkodara internete
Investicijos, jų valdymo koncepcija ir planavimas
Investicijų vertinimo metodai, investicinių sprendimų analizė
Investicinis klimatas
Sėkmingai baigus studijų dalyką, bus išduotas pažymėjimas.
Magistrantūros 6 kreditų studijų dalykas. Pradžia - vasario mėn. Tikslas suteikti studentams žinias ir išlavinti gebėjimus, reikalingus inovacijų kūrimui. Taip pat suteikti žinias apie inovacijų valdymo dėsningumus ir ypatumus, inovacinės veiklos analizę, atvirų inovacijų procesus, bei inovacinės veiklos strategijos ir taktikos formavimą organizacijoje.
Magistrantūros 9 kreditų studijų dalykas. Pradžia - vasario mėn.
Tikslas suteikti žinias ir išlavinti studentų gebėjimus inovatyvių gaminių rinkodaros ir investicijų valdymo srityje.