Inovatyvių gaminių rinkodara ir investicijų valdymas (su kursiniu darbu)

Pradžia - vasario mėn.

Mokymosi būdas: hibridinis, su grupe.

Vieta: Plytinės g. 25, Vilnius

830,70 €
Su mokesčiais
Kiekis

Aprašymas

Rekomenduojama prieš pirkimą pasiteirauti dėl numatyto semestro studijų tvarkaraščio ir įsitikinti, kad jis jam tinkamas. Tel.: (0 5) 251 239.

Studijų dalyko aprašas

Inovatyvių gaminių rinkodaros ir investicijų valdymo kursas apima inovatyvių produktų rinkodarą ir jos procesą, pramoninės veiklas ir konkurentus, kiekybinius ir kokybinius paklausos analizės metodus, inovatyvaus produkto rinkodaros planavimą, strategiją ir vystymą, inovatyvaus produkto rinkodaros strateginius sprendimus ir rinkodaros kompleksą, pramonės ir vartojimo rinkų panašumų ir skirtumų apžvalgą, mažmeninės prekybos ir tarptautinės inovatyvaus produkto rinkodaros aspektus, inovatyvaus produkto rinkodarą internete; investicijas, jų valdymo koncepcija ir planavimą, investicijų vertinimo metodus, investicinių sprendimų analizę, investicijų finansavimo šaltinius ir įmonės skolinimosi galimybių įvertinimą, investicinį klimatą.

Tikslas suteikti žinias ir išlavinti studentų gebėjimus inovatyvių gaminių rinkodaros ir investicijų valdymo srityje.

Numatomi studijų rezultatai: inovatyvių produktų rinkodaros ir investicijų valdymo kompetencijos ir praktinių gebėjimų verslo srityje išplėtimas. Inžinerinis mąstymas motyvuotas rinkų paklausa. Gebės savarankiškai paruošti verslo planą inovatyviam produktui ir pristatyti idėją remiantis atliktais tyrimais ir modeliavimo rezultatais. Gebėjimas labiau kvalifikuotai susieti inžinerines veiklas su inovatyvių gaminių rinkų reikalavimais.

Dalyko apimtis - Mechanikos fakulteto magistrantūros 9 kreditų studijų dalykas. 

Dalyko turinys

Paskaitų temos:

Inovatyvaus produkto idėjos generavimas ir pirminio verslo modelio sukūrimas naudojant Strategyzer Canvas modelį

Inovatyvių produktų rinkodara ir jos procesas

Pramoninės veiklos ir konkurentai (Porterio modeliai, Kotler konkuravimo strategijos, stiprybių ir silpnybių vertinimas pagal Grünig&Kühn)

Kiekybiniai paklausos analizės metodai: antrinės informacijos šaltinių paieška ir panaudojimas

Kokybiniai paklausos analizės metodai: pirminės informacijos šaltiniai ir panaudojimas, svarbesnės tyrimo metodikos

Inovatyvaus produkto rinkodaros planavimas, strategija ir vystymas

Inovatyvaus produkto rinkodaros strateginiai sprendimai: segmentavimas, targetavimas, diferencijavimas ir pozicionavimas

Inovatyvaus produkto rinkodaros kompleksas: produktas, kaina, vieta, rėmimas

Inovatyvaus produkto rinkodara internete

Investicijos, jų valdymo koncepcija ir planavimas

Investicijų vertinimo metodai, investicinių sprendimų analizė

Pratybų temos:

Inovatyvaus produkto idėjos generavimas ir pirminio verslo modelio sukūrimas naudojant Strategyzer Canvas modelį

Pramoninės veiklos ir konkurentai (Porterio modeliai, Kotler konkuravimo strategijos, stiprybių ir silpnybių vertinimas pagal Grünig&Kühn)

Kiekybiniai paklausos analizės metodai: antrinės informacijos šaltinių paieška ir panaudojimas

Kokybiniai paklausos analizės metodai: pirminės informacijos šaltiniai ir panaudojimas, svarbesnės tyrimo metodikos

Inovatyvaus produkto rinkodaros planavimas, strategija ir vystymas

Inovatyvaus produkto rinkodaros strateginiai sprendimai: segmentavimas, targetavimas, diferencijavimas ir pozicionavimas

Inovatyvaus produkto rinkodaros kompleksas: produktas, kaina, vieta, rėmimas

Inovatyvaus produkto rinkodara internete

Investicijos, jų valdymo koncepcija ir planavimas

Investicijų vertinimo metodai, investicinių sprendimų analizė

Investicinis klimatas

Baigus studijų dalyką teigiamu įvertinimu bus išduota Studijų pažyma, įskaitoma bet kurioje aukštojoje mokykloje. Baigus studijų modulį be galutinio įvertinimo, išduodamas pažymėjimas apie išklausytą studijų dalyko kursą.

Studijų dalyko kaina 830,70 Eur.

Prekė detaliau
16 kitos prekės toje pačioje kategorijoje:

Programavimas Python

Pradžia - rugsėjo mėn.  Mokymosi būdas: kontaktinis, su grupe. Vieta: Saulėtekio al. 11, Vilnius

Kaina 410,80 €
Daugiau
Išparduota

Tinklo ekonomika

Pradžia - rugsėjo mėn.  Mokymosi būdas: kontaktinis, su grupe. Vieta: Saulėtekio al. 11, Vilnius

Kaina 317,60 €
Daugiau
Išparduota

Skaitmeninė ekonomika

Pradžia - vasario mėn.  Mokymosi būdas: kontaktinis, su grupe. Vieta: Saulėtekio al. 11, Vilnius

Kaina 317,60 €
Daugiau
Yra sandėlyje

Organizacijų teorija

Pradžia - rugsėjo mėn.  Mokymosi būdas: hibridinis, su grupe. Vieta: Saulėtekio al. 11, Vilnius

Kaina 460,60 €
Daugiau
Išparduota

Kainodara

Pradžia - vasario mėn.  Mokymosi būdas: kontaktinis, su grupe. Vieta: Saulėtekio al. 11, Vilnius

Kaina 317,60 €
Daugiau
Yra sandėlyje