Ilona Skačkauskienė, Neringa Vilkaitė-Vaitonė
Monografija
Monografijoje nagrinėjamos paslaugų vartotojų lojalumo kūrimo, valdymo, vertinimo ir ugdymo problemos didėjančio organizacijų aplinkos dinamiškumo ir konkurencingumo fone. Konstruktyviai išanalizuota vartotojų lojalumo samprata ir raida, išnagrinėta paslaugų vartotojų lojalumo specifika, pristatytas vartotojų lojalumo vertinimo metodinis potencialas. Remiantis teorine ir autorių atliktų specialių tyrimų rezultatų analize, parengtas paslaugų vartotojų lojalumo vertinimo modelis, taikytinas trimis skirtingais duomenų prieigos scenarijais. Monografijoje pagal parengtą metodiką pristatyti modelio tinkamumo empirinio tyrimo maitinimo, grožio bei sporto paslaugas teikiančių įmonių atveju rezultatai patvirtino paslaugų vartotojų lojalumo vertinimo modelio tinkamumą skirtingomis duomenų prieigos situacijomis. Monografijoje ypač daug dėmesio skirta tikslingų, kryptingų vartotojų lojalumo ugdymo priemonių parinkimui tinkamu laiku. Šių priemonių arsenalas apima labdaros, ryšių, virusinės rinkodaros taikymą, rinkodaros komunikacijų integravimą, rekomendacijų skatinimą, paslaugos teikėjo pakeitimo sąnaudų kūrimą bei pastarąjį šimtmetį tradiciniu tapusį lojalumo programos kūrimo sprendimą.
Leidinio elektroninis variantas:
Charakteristikos
Kodas: 917852
Артурас Каклаускас, Эдмундас-Казимерас Завадскас Monografija (Rusų kalba)
Kodas: 915874
Romualdas Mačiulaitis, Ramunė Žurauskienė Monografija
Kodas: 31537
Valdas Pruskus Monografija
Kodas: 31954
Jolita Linkevičiūtė-Rimavičienė Monografija
Kodas: 918097
Algimantas Zakarevičius, Arminas Stanionis Monografija
Kodas: 918096
Romualdas Mačiulaitis, Jurgita Malaiškienė Monografija
Kodas: 917526
Jonas Butkevičius Monografija
Kodas: 915829
Algimantas Nakas Monografija
Kodas: 31679
Dalia Dijokienė Mokomoji knyga
Ilona Skačkauskienė, Neringa Vilkaitė-Vaitonė
Monografija