- Nauja

Bakalauro 3 kreditų studijų dalykas. Pradžia - vasario mėn.
Tikslas suteikti būsimiems verslo vadybos specialistams reikalingas teorines žinias ir praktinius įgūdžius inovacijų vadybos srityje.
Studijų dalyko aprašas
Inovacijų vadybos kurse nagrinėjama inovacijų vadybos esmė, inovacijų vadybos principai, inovacijų vadybos sistema, inovacijų vadybos funkcijos ir metodai, inovacijos versle ir jų vadyba, technologijų perdavimas, verslo inkubavimas, verslo inkubatoriai ir jų vadyba, mokslo ir technologijų parkai, jų vadyba, inovacijų marketingas, pramoninės inovacijos, inovacijų politika, inovacijų ir globalizacijos, rinkų internacionalizavimo bei informacinės visuomenės raida. Studentai numatytu tvarkaraštyje metu privalo dalyvauti ne mažiau kaip 60 proc. pratybų.
Numatomi studijų rezultatai: gebės pasirinkti tyrimo metodus vertinti inovacijas, inovacijų sistemas, inovacijų procesus, inovacinių projektų rengimą ir įgyvendinimą įmonėse. Gebės panaudoti inovatyvius tyrimų metodus. Gebės vertinti inovacijas, inovacijų efektyvumą ir riziką bei investavimo į inovacinius projektus efektyvumą.
Dalyko apimtis - 3 kreditai.
Dalyko turinys
Paskaitų temos:
Įvadas į inovacijų vadybą. Inovacijų apibūdinimas. Inovacijų aktualumas. Inovacijų plėtros
Inovacijų įvairovė ir jų klasifikacija. Inovacinės veiklos vieta bendroje veiklų klasifikacijoje
Inovacijų vadybos esmė. Inovacijų vadybos principai. Inovacijų vadybos sistema
Inovacijų valdymo modelių charakteristikos. Perspektyvūs inovacinės veiklos valdymo modeliai
Inovacijos versle ir jų vadyba. Inovacinės veiklos valdymo funkcijos ir metodai. Planavimas. Organizavimas. Kontrolė. Personalo vadyba
Inovacinės veiklos projektinis valdymas. Inovacinės veiklos projektinis ciklas. Inovacijų ir investiciniai projektai. Projektų rengimo procesas. Projektų sudedamosios dalys. Projektų struktūra
Inovacinės ir neinovacinės veiklos valdymo ypatumai. Inovacinės veiklos valdymo ypatumai paslaugų sferos įmonėse. Pramoninių inovacijų valdymas
Inovacijų paramos programos. Technologijų perdavimas. Verslo inkubavimas, verslo inkubatoriai ir jų vadyba
Inovacijų marketingo samprata. Inovacijų aplinka ir jos tyrimas. Išorinė aplinka
Vidinė ir makro aplinka. Inovacijų plėtros tyrimo sritys ir uždaviniai. Informacijos analizės tikslai
Informacijos rūšys. Informacijos rinkimo būdai ir priemonės. Inovacijų marketingo priemonės
Inovacinių ir investicinių projektų finansavimas. Nuosavas ir skolintas kapitalas. Lizingas. Valstybės parama. Europos programos fondai. Rizikos kapitalas
Inovacinių ir investicinių projektų vertinimas. Vertinimo metodai ir kriterijai
Vertinimo procedūrų organizavimas. Vertinimo tikslai. Inovacinių ir investicinių projektų ekonominio efektyvumo vertinimo metodai
Inovacijų politika. Inovacijos ir globalizacijos, rinkų internacionalizavimo bei informacinės visuomenės raida
Inovacijų ir investicijų plėtros problematika ir aktualijos. Inovacijų ir investicijų plėtros aktualijos Lietuvoje ir Europoje
Pratybų temos:
Inovacinių idėjų generavimas, formulavimas
Motyvacijos inovacijų sistemoje
Inovacinės veiklos valdymo modeliai
Inovacijų šaltinių identifikavimas
Komandinio darbo vaidmuo darbuotojų kūrybiškumui bei iniciatyvinimui skatinti
Veiksnių, sąlygojančių inovacijų plėtrą, tyrimas
Inovacijų plėtros poreikio tyrimas
Inovacinio projekto generavimas
Inovacinės veiklos įvertinimas. Efektyvumo rodiklių skaičiavimas
Sėkmingai baigus studijų dalyką, bus išduotas pažymėjimas.
Bakalauro 6 kreditų studijų dalykas. Pradžia - vasario mėn. Tikslas suteikti teorinių ir praktinių žinių apie skaitmeninį marketingą, jo esmę, priemones, naudą, sukuriamą vertę, ugdyti gebėjimus vertinti skaitmeninio marketingo procesus, tirti e.rinkas, atliktų tyrimų rezultatų pagrindu formuoti skaitmeninio marketingo sprendimus.
Bakalauro 3 kreditų studijų dalykas. Pradžia - rugsėjo mėn. Tikslas suformuoti studentų žinių apie verslą sistemą, leidžiančią praktiškai šias žinias taikyti rinkos subjektų tarpusavio santykiuose; atskleisti verslo santykių visumoje susidarančią rinkos dalyvių interesų harmoniją, garantuojančią pridėtinės vertės kūrimą.
Bakalauro 3 kreditų studijų dalykas. Pradžia - vasario mėn.
Tikslas suteikti būsimiems verslo vadybos specialistams reikalingas teorines žinias ir praktinius įgūdžius inovacijų vadybos srityje.