• Nauja

Inovacijų vadyba

Bakalauro 3 kreditų studijų dalykas. Pradžia - vasario mėn. 

Tikslas suteikti būsimiems verslo vadybos specialistams reikalingas teorines žinias ir praktinius įgūdžius inovacijų vadybos srityje.

295,40 €
Su mokesčiais
Kiekis
Išparduota

Aprašymas

Studijų dalyko aprašas

Inovacijų vadybos kurse nagrinėjama inovacijų vadybos esmė, inovacijų vadybos principai, inovacijų vadybos sistema, inovacijų vadybos funkcijos ir metodai, inovacijos versle ir jų vadyba, technologijų perdavimas, verslo inkubavimas, verslo inkubatoriai ir jų vadyba, mokslo ir technologijų parkai, jų vadyba, inovacijų marketingas, pramoninės inovacijos, inovacijų politika, inovacijų ir globalizacijos, rinkų internacionalizavimo bei informacinės visuomenės raida. Studentai numatytu tvarkaraštyje metu privalo dalyvauti ne mažiau kaip 60 proc. pratybų.

Numatomi studijų rezultatai: gebės pasirinkti tyrimo metodus vertinti inovacijas, inovacijų sistemas, inovacijų procesus, inovacinių projektų rengimą ir įgyvendinimą įmonėse. Gebės panaudoti inovatyvius tyrimų metodus. Gebės vertinti inovacijas, inovacijų efektyvumą ir riziką bei investavimo į inovacinius projektus efektyvumą.

Dalyko apimtis - 3 kreditai.

Dalyko turinys

Paskaitų temos:

Įvadas į inovacijų vadybą. Inovacijų apibūdinimas. Inovacijų aktualumas. Inovacijų plėtros

Inovacijų įvairovė ir jų klasifikacija. Inovacinės veiklos vieta bendroje veiklų klasifikacijoje

Inovacijų vadybos esmė. Inovacijų vadybos principai. Inovacijų vadybos sistema

Inovacijų valdymo modelių charakteristikos. Perspektyvūs inovacinės veiklos valdymo modeliai

Inovacijos versle ir jų vadyba. Inovacinės veiklos valdymo funkcijos ir metodai. Planavimas. Organizavimas. Kontrolė. Personalo vadyba

Inovacinės veiklos projektinis valdymas. Inovacinės veiklos projektinis ciklas. Inovacijų ir investiciniai projektai. Projektų rengimo procesas. Projektų sudedamosios dalys. Projektų struktūra

Inovacinės ir neinovacinės veiklos valdymo ypatumai. Inovacinės veiklos valdymo ypatumai paslaugų sferos įmonėse. Pramoninių inovacijų valdymas

Inovacijų paramos programos. Technologijų perdavimas. Verslo inkubavimas, verslo inkubatoriai ir jų vadyba

Inovacijų marketingo samprata. Inovacijų aplinka ir jos tyrimas. Išorinė aplinka

Vidinė ir makro aplinka. Inovacijų plėtros tyrimo sritys ir uždaviniai. Informacijos analizės tikslai

Informacijos rūšys. Informacijos rinkimo būdai ir priemonės. Inovacijų marketingo priemonės

Inovacinių ir investicinių projektų finansavimas. Nuosavas ir skolintas kapitalas. Lizingas. Valstybės parama. Europos programos fondai. Rizikos kapitalas

Inovacinių ir investicinių projektų vertinimas. Vertinimo metodai ir kriterijai

Vertinimo procedūrų organizavimas. Vertinimo tikslai. Inovacinių ir investicinių projektų ekonominio efektyvumo vertinimo metodai

Inovacijų politika. Inovacijos ir globalizacijos, rinkų internacionalizavimo bei informacinės visuomenės raida

Inovacijų ir investicijų plėtros problematika ir aktualijos. Inovacijų ir investicijų plėtros aktualijos Lietuvoje ir Europoje

Pratybų temos:

Inovacinių idėjų generavimas, formulavimas

Motyvacijos inovacijų sistemoje

Inovacinės veiklos valdymo modeliai

Inovacijų šaltinių identifikavimas

Komandinio darbo vaidmuo darbuotojų kūrybiškumui bei iniciatyvinimui skatinti

Veiksnių, sąlygojančių inovacijų plėtrą, tyrimas

Inovacijų plėtros poreikio tyrimas

Inovacinio projekto generavimas

Inovacinės veiklos įvertinimas. Efektyvumo rodiklių skaičiavimas

Sėkmingai baigus studijų dalyką, bus išduotas pažymėjimas.

Prekė detaliau
2 kitos prekės toje pačioje kategorijoje:

Skaitmeninis marketingas (su kursiniu darbu)

Bakalauro 6 kreditų studijų dalykas. Pradžia - vasario mėn.  Tikslas suteikti teorinių ir praktinių žinių apie skaitmeninį marketingą, jo esmę, priemones, naudą, sukuriamą vertę, ugdyti gebėjimus vertinti skaitmeninio marketingo procesus, tirti e.rinkas, atliktų tyrimų rezultatų pagrindu formuoti skaitmeninio marketingo sprendimus.

Kaina 590,80 €
Daugiau
Išparduota

Verslo pagrindai

Bakalauro 3 kreditų studijų dalykas. Pradžia - rugsėjo mėn.  Tikslas suformuoti studentų žinių apie verslą sistemą, leidžiančią praktiškai šias žinias taikyti rinkos subjektų tarpusavio santykiuose; atskleisti verslo santykių visumoje susidarančią rinkos dalyvių interesų harmoniją, garantuojančią pridėtinės vertės kūrimą.

Kaina 295,40 €
Daugiau
Išparduota