• Nauja

Verslo pagrindai

Bakalauro 3 kreditų studijų dalykas. Pradžia - rugsėjo mėn. 

Tikslas suformuoti studentų žinių apie verslą sistemą, leidžiančią praktiškai šias žinias taikyti rinkos subjektų tarpusavio santykiuose; atskleisti verslo santykių visumoje susidarančią rinkos dalyvių interesų harmoniją, garantuojančią pridėtinės vertės kūrimą.

295,40 €
Su mokesčiais
Kiekis
Išparduota

Aprašymas

Studijų dalyko aprašas

Verslo pagrindų kurse pateikiamos įvairios verslo koncepcijos, atskleidžiama pagrindinių ekonomikos ir verslo sąvokų, kategorijų, verslo ekonominės vertės kūrimo esmė, verslo organizavimo etapai ir procesai. Studentai supažindinami su verslo sėkmę nulemiančiais išoriniais ir vidiniais veiksniais, įvairių ekonomikos šakų ir verslo organizavimo bei teisinių įmonių tipų pranašumais ir sunkumais, analizuojami verslo finansavimo šaltiniai ir finansinės paramos galimybės verslui kurti ir plėtoti. Taip pat pristatomi verslo apskaitos ir mokesčių sistemos principai, vadybos ir komunikacijos pagrindai, aptariama verslo etikos svarba. Studentai numatytu tvarkaraštyje metu privalo dalyvauti ne mažiau kaip 60 proc. pratybų ir ne mažiau kaip pusėje teorinių paskaitų.

Numatomi studijų rezultatai: žinos, supras ir mokės taikyti modelius ir metodus, įgalinančius identifikuoti bendruosius makro aplinkos veiksnius; žinos, supras ir mokės surasti bei koncentruoti dėmesį į tuos išorinius veiksnius, kurie įtakoja aktualią veiklos sritį; žinos, supras ir mokės taikyti modelius ir metodus, įgalinančius vertinti vidinius organizacijos veiksnius; žinos, supras, mokės taikyti metodus, įgalinančius identifikuoti strategines alternatyvas bei jas įvertinti.

Dalyko apimtis - 3 kreditai.

Dalyko turinys

Paskaitų temos:

Verslo pagrindų dalyko esmė, siekiniai ir turinys. Verslo pagrindų dalyko sąveika su studijų programa

Verslo ir verslininkystės sampratos. Pagrindinės verslo funkcionavimo sąlygos. Tipinė verslininkystės schema. Ekonominiai verslo principai ir ekonominė verslo struktūra. Juridinės verslininkystės formos ir rūšys

Verslo aplinka ir verslo informacija. Jų reikšmė verslui

Verslo subjektas - įmonė. Teisiniai įmonių tipai Lietuvoje ir jų palyginimas. Smulkiojo ir vidutinio verslo samprata

Verslo apskaitos pagrindai ir principai. Finansų ir valdymo apskaita. Pagrindinės finansinės ataskaitos ir jų turinys

Pagrindiniai įmonės ekonominės veiklos rodikliai. Pajamos, savikaina, bendras ir grynasis pelnas, pardavimų pelningumas

Verslo finansų pagrindai. Verslo finansavimo šaltiniai. Finansinė parama iš ES struktūrinių fondų

Verslas ir mokesčiai. Mokesčių esmė. Jų įtaka ūkinės veiklos efektyvumui. Pagrindiniai mokesčiai

Vadybos esmė ir uždaviniai. Vadybos funkcijos. Vadovo vaidmuo įmonėje

Verslo komunikacijos pagrindai. Veiksmingo komunikavimo principai. Informacijos mainai komunikacijos procese

Organizacinė elgsena: samprata, pagrindiniai principai ir metodai

Rinkodaros pagrindai. Samprata, organizavimo principai, funkcijos, tipai, formos

Rinkodaros priemonių kompleksas. 4P marketing mix. Prekės gyvavimo ciklas

Verslo logistika: samprata, uždaviniai, funkcijos

Verslo etika: samprata ir pagrindiniai principai. Socialiai atsakingas verslas

Pratybų temos:

Verslo sąvokos koncepcijų žemėlapis

Verslo aplinkos sąlygų analizė ir palyginimas su kitos EU valstybės narės verslo sąlygomis

Verslumo gebėjimų ugdymas. Verslo idėja, verslo organizavimas, teisinės formos parinkimas

Realios įmonės pelno(nuotolio) ataskaitos ir balanso analizė. Pagrindinių išvadų formulavimas

Skirtingų įmonių veiklos pagrindinių ekonominių rodiklių palyginimas (atvejų analizė)

Produktų (paslaugų) skirtingų tipų reklamų palyginimas. Privalumų ir trūkumų identifikavimas

Verslo etikos kodekso analizė (Atvejo analizė). Privalumų ir trūkumų identifikavimas

Pasirinktos įmonės ar organizacijos veiklos analizė ir pristatymas

Sėkmingai baigus studijų dalyką, bus išduotas pažymėjimas.

Prekė detaliau
2 kitos prekės toje pačioje kategorijoje:

Inovacijų vadyba

Bakalauro 3 kreditų studijų dalykas. Pradžia - vasario mėn.  Tikslas suteikti būsimiems verslo vadybos specialistams reikalingas teorines žinias ir praktinius įgūdžius inovacijų vadybos srityje.

Kaina 295,40 €
Daugiau
Išparduota

Skaitmeninis marketingas (su kursiniu darbu)

Bakalauro 6 kreditų studijų dalykas. Pradžia - vasario mėn.  Tikslas suteikti teorinių ir praktinių žinių apie skaitmeninį marketingą, jo esmę, priemones, naudą, sukuriamą vertę, ugdyti gebėjimus vertinti skaitmeninio marketingo procesus, tirti e.rinkas, atliktų tyrimų rezultatų pagrindu formuoti skaitmeninio marketingo sprendimus.

Kaina 590,80 €
Daugiau
Išparduota