- Nauja

Bakalauro 3 kreditų studijų dalykas. Pradžia - rugsėjo mėn.
Tikslas suformuoti studentų žinių apie verslą sistemą, leidžiančią praktiškai šias žinias taikyti rinkos subjektų tarpusavio santykiuose; atskleisti verslo santykių visumoje susidarančią rinkos dalyvių interesų harmoniją, garantuojančią pridėtinės vertės kūrimą.
Studijų dalyko aprašas
Verslo pagrindų kurse pateikiamos įvairios verslo koncepcijos, atskleidžiama pagrindinių ekonomikos ir verslo sąvokų, kategorijų, verslo ekonominės vertės kūrimo esmė, verslo organizavimo etapai ir procesai. Studentai supažindinami su verslo sėkmę nulemiančiais išoriniais ir vidiniais veiksniais, įvairių ekonomikos šakų ir verslo organizavimo bei teisinių įmonių tipų pranašumais ir sunkumais, analizuojami verslo finansavimo šaltiniai ir finansinės paramos galimybės verslui kurti ir plėtoti. Taip pat pristatomi verslo apskaitos ir mokesčių sistemos principai, vadybos ir komunikacijos pagrindai, aptariama verslo etikos svarba. Studentai numatytu tvarkaraštyje metu privalo dalyvauti ne mažiau kaip 60 proc. pratybų ir ne mažiau kaip pusėje teorinių paskaitų.
Numatomi studijų rezultatai: žinos, supras ir mokės taikyti modelius ir metodus, įgalinančius identifikuoti bendruosius makro aplinkos veiksnius; žinos, supras ir mokės surasti bei koncentruoti dėmesį į tuos išorinius veiksnius, kurie įtakoja aktualią veiklos sritį; žinos, supras ir mokės taikyti modelius ir metodus, įgalinančius vertinti vidinius organizacijos veiksnius; žinos, supras, mokės taikyti metodus, įgalinančius identifikuoti strategines alternatyvas bei jas įvertinti.
Dalyko apimtis - 3 kreditai.
Dalyko turinys
Paskaitų temos:
Verslo pagrindų dalyko esmė, siekiniai ir turinys. Verslo pagrindų dalyko sąveika su studijų programa
Verslo ir verslininkystės sampratos. Pagrindinės verslo funkcionavimo sąlygos. Tipinė verslininkystės schema. Ekonominiai verslo principai ir ekonominė verslo struktūra. Juridinės verslininkystės formos ir rūšys
Verslo aplinka ir verslo informacija. Jų reikšmė verslui
Verslo subjektas - įmonė. Teisiniai įmonių tipai Lietuvoje ir jų palyginimas. Smulkiojo ir vidutinio verslo samprata
Verslo apskaitos pagrindai ir principai. Finansų ir valdymo apskaita. Pagrindinės finansinės ataskaitos ir jų turinys
Pagrindiniai įmonės ekonominės veiklos rodikliai. Pajamos, savikaina, bendras ir grynasis pelnas, pardavimų pelningumas
Verslo finansų pagrindai. Verslo finansavimo šaltiniai. Finansinė parama iš ES struktūrinių fondų
Verslas ir mokesčiai. Mokesčių esmė. Jų įtaka ūkinės veiklos efektyvumui. Pagrindiniai mokesčiai
Vadybos esmė ir uždaviniai. Vadybos funkcijos. Vadovo vaidmuo įmonėje
Verslo komunikacijos pagrindai. Veiksmingo komunikavimo principai. Informacijos mainai komunikacijos procese
Organizacinė elgsena: samprata, pagrindiniai principai ir metodai
Rinkodaros pagrindai. Samprata, organizavimo principai, funkcijos, tipai, formos
Rinkodaros priemonių kompleksas. 4P marketing mix. Prekės gyvavimo ciklas
Verslo logistika: samprata, uždaviniai, funkcijos
Verslo etika: samprata ir pagrindiniai principai. Socialiai atsakingas verslas
Pratybų temos:
Verslo sąvokos koncepcijų žemėlapis
Verslo aplinkos sąlygų analizė ir palyginimas su kitos EU valstybės narės verslo sąlygomis
Verslumo gebėjimų ugdymas. Verslo idėja, verslo organizavimas, teisinės formos parinkimas
Realios įmonės pelno(nuotolio) ataskaitos ir balanso analizė. Pagrindinių išvadų formulavimas
Skirtingų įmonių veiklos pagrindinių ekonominių rodiklių palyginimas (atvejų analizė)
Produktų (paslaugų) skirtingų tipų reklamų palyginimas. Privalumų ir trūkumų identifikavimas
Verslo etikos kodekso analizė (Atvejo analizė). Privalumų ir trūkumų identifikavimas
Pasirinktos įmonės ar organizacijos veiklos analizė ir pristatymas
Sėkmingai baigus studijų dalyką, bus išduotas pažymėjimas.
Bakalauro 3 kreditų studijų dalykas. Pradžia - vasario mėn. Tikslas suteikti būsimiems verslo vadybos specialistams reikalingas teorines žinias ir praktinius įgūdžius inovacijų vadybos srityje.
Bakalauro 6 kreditų studijų dalykas. Pradžia - vasario mėn. Tikslas suteikti teorinių ir praktinių žinių apie skaitmeninį marketingą, jo esmę, priemones, naudą, sukuriamą vertę, ugdyti gebėjimus vertinti skaitmeninio marketingo procesus, tirti e.rinkas, atliktų tyrimų rezultatų pagrindu formuoti skaitmeninio marketingo sprendimus.
Bakalauro 3 kreditų studijų dalykas. Pradžia - rugsėjo mėn.
Tikslas suformuoti studentų žinių apie verslą sistemą, leidžiančią praktiškai šias žinias taikyti rinkos subjektų tarpusavio santykiuose; atskleisti verslo santykių visumoje susidarančią rinkos dalyvių interesų harmoniją, garantuojančią pridėtinės vertės kūrimą.