- Nauja

Pradžia - rugsėjo mėn.
Mokymosi būdas: hibridinis, su grupe.
Vieta: Saulėtekio al. 11, Vilnius
Studijų dalyko aprašas
Strateginio marketingo kurso metu analizuojama strategijos ir marketingo strategijos samprata ir svarba. Nagrinėjami marketingo strategijos rengimo modeliai, apimantys situacijos analizę, tikslinės rinkos nustatymą, marketingo tikslų suformulavimą, marketingo strateginių alternatyvų parinkimą ir įgyvendinimą, marketingo strategijos, marketingo strategijos vertinimą ir kontrolę.
Tikslas įgyti savarankiškam darbui reikalingų teorinių ir praktinių žinių strateginio marketingo srityje.
Numatomi studijų rezultatai: žinos naujausias strateginio marketingo teorijas, naujausius tyrimų rezultatus bei šias žinias gebės taikyti sprendžiant marketingo valdymo uždavinius ir problemas, vykdant mokslinius tyrimus ar vadovaujant įmonės marketingo veiklai. Geba pritaikyti turimas teorines ir praktines strateginio marketingo žinias, jomis remiantis kurti, skleisti ir pritaikyti inovatyvias marketingo priemones bei vykdyti marketingo tyrimus, kuriais remiantis geba konceptualizuoti marketingo sprendimus. Geba specialistams ir plačiai auditorijai argumentuotai perteikti žinias ir sprendimus susijusius su strateginiu marketingu, vadovaujantis profesine etika bei moralės principais, kompleksiškai ir kritiškai vertinti savo tyrimų rezultatus. Geba naudotis bendromis vadybos ir konkrečiai strateginio marketingo žiniomis moksliniam tiriamajam darbui atlikti, taikant sisteminio mąstymo ir kūrybiškumo įgūdžius, suvokiant moralinę atsakomybę už savo veiklos ir jos rezultatų poveikį visuomenės gerovei ir aplinkai.
Dalyko apimtis - magistrantūros 6 kreditų studijų dalykas.
Dalyko turinys
Paskaitų temos:
Strateginio marketingo samprata. Strateginio marketingo ypatumai įvairios organizacijose
Situacijos rinkoje vertinimas. Rinkos vertinimas. Vartotojų vertinimas. Verslo organizacijos vertinimas. Verslo sektoriaus vertinimas
Konkurencija rinkos nišose ir koncentruotose rinkose. Konkurencijos struktūra. Rinkos niša ir produkto diferenciacija: rinkos nišos sukūrimas ir padėties išnaudojimas. Vartotojų teikiami prioritetai ir produkto diferenciacija: prioritetai ir produktai; horizontali ir vertikali produkto diferenciacija. Diferenciacija ir konkurencija
Įėjimas į rinką ir konkurencinis pranašumas. Įmonės, užimančios pozicijas rinkoje pranašumas: investavimo, vartotojų lojalumo, pakeitimo kaštų pranašumas. Įėjimo į rinką barjerai ir jų sukūrimas. Įmonės, užimančios pozicijas rinkoje, konkurencinio pranašumo sukūrimas
Marketingo strategijų alternatyvos, jų parinkimas ir įgyvendinimas. Konkurencinės strategijos. Segmentavimo strategijos. Marketingo komplekso strategijos
Marketingo strategijos vertinimas ir kontrolė. Marketingo strategijos vertinimo poreikis. Vertinimo metodai. Kontrolė
Pratybų temos:
Situacijos analizė. Verslo ir marketingo strategijos sąsajos
Situacijos analizė. Konkurencijos rinkoje poveikis marketingo strategijai
Situacijos analizė. Tikslinės rinkos identifikavimas
Situacijos analizė. Prekinio ženklo strategija
Situacijos analizė. Marketingo strategijos parinkimas ir įgyvendinimas
Situacijos analizė. Marketingo strategijos efektyvumas
Sėkmingai baigus studijų dalyką bus išduota Studijų pažyma, įskaitoma bet kurioje aukštojoje mokykloje.
Pradžia - rugsėjo mėn. Mokymosi būdas: hibridinis, su grupe. Vieta: Saulėtekio al. 11, Vilnius
Pradžia - rugsėjo mėn. Mokymosi būdas: hibridinis, su grupe. Vieta: Saulėtekio al. 11, Vilnius
Pradžia - vasario mėn. Mokymosi būdas: hibridinis, su grupe. Vieta: Saulėtekio al. 11, Vilnius
Pradžia - vasario mėn. Mokymosi būdas: kontaktinis, su grupe. Vieta: Saulėtekio al. 11, Vilnius
Pradžia - rugsėjo mėn. Mokymosi būdas: kontaktinis, su grupe. Vieta: Saulėtekio al. 11, Vilnius
Pradžia - rugsėjo mėn. Mokymosi būdas: hibridinis, su grupe. Vieta: Saulėtekio al. 11, Vilnius
Pradžia - vasario mėn. Mokymosi būdas: hibridinis, su grupe. Vieta: Saulėtekio al. 11, Vilnius
Pradžia - rugsėjo mėn. Mokymosi būdas: kontaktinis, su grupe. Vieta: Saulėtekio al. 11, Vilnius
Pradžia - rugsėjo? mėn. Mokymosi būdas: kontaktinis, su grupe. Vieta: Saulėtekio al. 11, Vilnius
Pradžia - rugsėjo mėn. Mokymosi būdas: hibridinis, su grupe. Vieta: Saulėtekio al. 11, Vilnius
Pradžia - vasario mėn. Mokymosi būdas: kontaktinis, su grupe. Vieta: Saulėtekio al. 11, Vilnius
Pradžia - rugsėjo mėn. Mokymosi būdas: kontaktinis, su grupe. Vieta: Saulėtekio al. 11, Vilnius
Pradžia - rugsėjo mėn. Mokymosi būdas: kontaktinis, su grupe. Vieta: Saulėtekio al. 11, Vilnius
Pradžia - vasario mėn. Mokymosi būdas: hibridinis, su grupe. Vieta: Saulėtekio al. 11, Vilnius
Pradžia - vasaris mėn. Mokymosi būdas: hibridinis, su grupe. Vieta: Saulėtekio al. 11, Vilnius
Pradžia - rugsėjo mėn.
Mokymosi būdas: hibridinis, su grupe.
Vieta: Saulėtekio al. 11, Vilnius