• Nauja

Strateginis marketingas

Pradžia - rugsėjo mėn. 

Mokymosi būdas: hibridinis, su grupe.

Vieta: Saulėtekio al. 11, Vilnius

876,80 €
Su mokesčiais
Kiekis
Išparduota

Aprašymas

Studijų dalyko aprašas

Strateginio marketingo kurso metu analizuojama strategijos ir marketingo strategijos samprata ir svarba. Nagrinėjami marketingo strategijos rengimo modeliai, apimantys situacijos analizę, tikslinės rinkos nustatymą, marketingo tikslų suformulavimą, marketingo strateginių alternatyvų parinkimą ir įgyvendinimą, marketingo strategijos, marketingo strategijos vertinimą ir kontrolę.

Tikslas įgyti savarankiškam darbui reikalingų teorinių ir praktinių žinių strateginio marketingo srityje.

Numatomi studijų rezultatai: žinos naujausias strateginio marketingo teorijas, naujausius tyrimų rezultatus bei šias žinias gebės taikyti sprendžiant marketingo valdymo uždavinius ir problemas, vykdant mokslinius tyrimus ar vadovaujant įmonės marketingo veiklai. Geba pritaikyti turimas teorines ir praktines strateginio marketingo žinias, jomis remiantis kurti, skleisti ir pritaikyti inovatyvias marketingo priemones bei vykdyti marketingo tyrimus, kuriais remiantis geba konceptualizuoti marketingo sprendimus. Geba specialistams ir plačiai auditorijai argumentuotai perteikti žinias ir sprendimus susijusius su strateginiu marketingu, vadovaujantis profesine etika bei moralės principais, kompleksiškai ir kritiškai vertinti savo tyrimų rezultatus. Geba naudotis bendromis vadybos ir konkrečiai strateginio marketingo žiniomis moksliniam tiriamajam darbui atlikti, taikant sisteminio mąstymo ir kūrybiškumo įgūdžius, suvokiant moralinę atsakomybę už savo veiklos ir jos rezultatų poveikį visuomenės gerovei ir aplinkai.

Dalyko apimtis - magistrantūros 6 kreditų studijų dalykas. 

Dalyko turinys

Paskaitų temos:

Strateginio marketingo samprata. Strateginio marketingo ypatumai įvairios organizacijose

Situacijos rinkoje vertinimas. Rinkos vertinimas. Vartotojų vertinimas. Verslo organizacijos vertinimas. Verslo sektoriaus vertinimas

Konkurencija rinkos nišose ir koncentruotose rinkose. Konkurencijos struktūra. Rinkos niša ir produkto diferenciacija: rinkos nišos sukūrimas ir padėties išnaudojimas. Vartotojų teikiami prioritetai ir produkto diferenciacija: prioritetai ir produktai; horizontali ir vertikali produkto diferenciacija. Diferenciacija ir konkurencija

Įėjimas į rinką ir konkurencinis pranašumas. Įmonės, užimančios pozicijas rinkoje pranašumas: investavimo, vartotojų lojalumo, pakeitimo kaštų pranašumas. Įėjimo į rinką barjerai ir jų sukūrimas. Įmonės, užimančios pozicijas rinkoje, konkurencinio pranašumo sukūrimas

Marketingo strategijų alternatyvos, jų parinkimas ir įgyvendinimas. Konkurencinės strategijos. Segmentavimo strategijos. Marketingo komplekso strategijos

Marketingo strategijos vertinimas ir kontrolė. Marketingo strategijos vertinimo poreikis. Vertinimo metodai. Kontrolė

Pratybų temos:

Situacijos analizė. Verslo ir marketingo strategijos sąsajos

Situacijos analizė. Konkurencijos rinkoje poveikis marketingo strategijai

Situacijos analizė. Tikslinės rinkos identifikavimas

Situacijos analizė. Prekinio ženklo strategija

Situacijos analizė. Marketingo strategijos parinkimas ir įgyvendinimas

Situacijos analizė. Marketingo strategijos efektyvumas

Sėkmingai baigus studijų dalyką bus išduota Studijų pažyma, įskaitoma bet kurioje aukštojoje mokykloje.

Prekė detaliau
16 kitos prekės toje pačioje kategorijoje:

Ekonominė elgsena

Pradžia - rugsėjo mėn.  Mokymosi būdas: hibridinis, su grupe. Vieta: Saulėtekio al. 11, Vilnius

Kaina 876,80 €
Daugiau
Išparduota

Kainodara

Pradžia - vasario mėn.  Mokymosi būdas: kontaktinis, su grupe. Vieta: Saulėtekio al. 11, Vilnius

Kaina 590,80 €
Daugiau
Išparduota

Inovacijų vadyba

Pradžia - vasario mėn.  Mokymosi būdas: kontaktinis, su grupe. Vieta: Saulėtekio al. 11, Vilnius

Kaina 295,40 €
Daugiau
Išparduota

Tinklo ekonomika

Pradžia - rugsėjo mėn.  Mokymosi būdas: kontaktinis, su grupe. Vieta: Saulėtekio al. 11, Vilnius

Kaina 590,80 €
Daugiau
Išparduota

Organizacijų teorija

Pradžia - rugsėjo mėn.  Mokymosi būdas: hibridinis, su grupe. Vieta: Saulėtekio al. 11, Vilnius

Kaina 876,80 €
Daugiau
Išparduota

Verslo pagrindai

Pradžia - rugsėjo mėn.  Mokymosi būdas: kontaktinis, su grupe. Vieta: Saulėtekio al. 11, Vilnius

Kaina 295,40 €
Daugiau
Išparduota

Pokyčių valdymas

Pradžia - vasario mėn.  Mokymosi būdas: hibridinis, su grupe. Vieta: Saulėtekio al. 11, Vilnius

Kaina 876,80 €
Daugiau
Išparduota