Komunikacijos empiriniai tyrimai

Magistrantūros 9 kreditų studijų dalykas, kurio tikslas yra įgyti žinias ir gebėjimus, reikalingus vartotojų ir dizaino tyrimams atlikti.

657,60 €
Su mokesčiais
Kiekis
Išparduota

Aprašymas

Kurso metu studentams sudaromos sąlygos supažinti su vartotojų ir dizaino tyrimų metodologijos teorinėmis prielaidomis; išaiškinti vartotojų ir dizaino tyrimų paskirtį ir specifiką; susipažindinti su duomenų rinkimo metodais. Studentai atlieka empirinius vartotojų ir dizaino tyrimus magistro darbe vystomos komunikacijos tema: parengia tyrimo programą, atlieka duomenų rinkimą ir analizę. Atlikto tyrimo pagrindu parengiama tyrimo ataskaita - kursinis darbas. Tyrimo metu studentai turi pademonstruoti gebėjimą pasirinkti tinkamus vartotojų ir dizaino tyrimų metodus, teisingai atlikti patį tyrimą ir tinkamai interpretuoti bei pateikti tyrimo medžiagą.

Numatomi studijų rezultatai: išklausęs studijų dalyką, supažins su kokybinių tyrimų metodologijos teorinėmis prielaidomis; išaiškinama kokybinių tyrimų paskirtį ir specifiką; susipažins su duomenų rinkimo metodais, atliekant kokybinius tyrimus. Gebės rengti tyrimo programą. Gebės analizuoti empirinių tyrimų duomenis. Gebės įžvelgti tendencijas ir jų svarbą pažinimui. Gebės pristatyti tyrimo rezultatus ir įžvelgti tyrimo rezultatų svarbą kūrybos visuomenei.

Dalyko apimtis - 9 kreditai.

Dalyko turinys

Paskaitų temos:

1.      Trapkultūriniai ir tarptautiniai vartotojų tyrimai

2.      Kultūros ir vartotojų elgesio sąsaja

3.      Vartotojų segmentavimas

4.      Tyrimo programos rengimas

5.      Tyrimo strategija. Temos, problemos, metodologijos, metodų pasirinkimas

6.      Matavimo, sąvokų apibrėžimo problema

7.      Atrankos ir duomenų rinkimas socialiniuose tyrimuose

8.      Duomenų rinkimo metodai

9.      Duomenų analizės metodai

10.  Tyrimo metodų įvairovė. Keletą metodų taikantys tyrimai. Įvairiais tyrimo  metodais surinktos medžiagos ir jos analizės integravimas

12.  Refleksija interpretuojant tyrimų duomenis

13.  Virtualioji etnografija

14.  Formuojamieji tyrimai socialiniam marketingui

15.  Vartotojo elgesio modeliavimas ir dizaino tyrimai

Pratybų temos:

1.      Temos ir literatūros pasirinkimas

2.      Teorinis tyrimo modelis

3.      Reikiamos informacijos sąrašas, optimalus informacijos šaltinis, tyrimo    prielaidos bei informacijos rinkimo priemonės

5.      Medijų turinio analizė

6.      Interviu analizė

7.      Apklausos duomenų analizė

8.      Kolegų darbų recenzavimas ir privalumų integravimas savo tyrime

9.      Galutinio darbo pristatymas

Studijos prasideda nuo vasario 1 d.

Sėkmingai baigus studijų dalyką, bus išduotas pažymėjimas.

Prekė detaliau