- Jūsų krepšelyje nėra prekių
- Pristatymas
- Iš viso 0,00 €
Komunikacijos empiriniai tyrimai
Magistrantūros 9 kreditų studijų dalykas, kurio tikslas yra įgyti žinias ir gebėjimus, reikalingus vartotojų ir dizaino tyrimams atlikti.
Kurso metu studentams sudaromos sąlygos supažinti su vartotojų ir dizaino tyrimų metodologijos teorinėmis prielaidomis; išaiškinti vartotojų ir dizaino tyrimų paskirtį ir specifiką; susipažindinti su duomenų rinkimo metodais. Studentai atlieka empirinius vartotojų ir dizaino tyrimus magistro darbe vystomos komunikacijos tema: parengia tyrimo programą, atlieka duomenų rinkimą ir analizę. Atlikto tyrimo pagrindu parengiama tyrimo ataskaita - kursinis darbas. Tyrimo metu studentai turi pademonstruoti gebėjimą pasirinkti tinkamus vartotojų ir dizaino tyrimų metodus, teisingai atlikti patį tyrimą ir tinkamai interpretuoti bei pateikti tyrimo medžiagą.
Numatomi studijų rezultatai: išklausęs studijų dalyką, supažins su kokybinių tyrimų metodologijos teorinėmis prielaidomis; išaiškinama kokybinių tyrimų paskirtį ir specifiką; susipažins su duomenų rinkimo metodais, atliekant kokybinius tyrimus. Gebės rengti tyrimo programą. Gebės analizuoti empirinių tyrimų duomenis. Gebės įžvelgti tendencijas ir jų svarbą pažinimui. Gebės pristatyti tyrimo rezultatus ir įžvelgti tyrimo rezultatų svarbą kūrybos visuomenei.
Dalyko apimtis - 9 kreditai.
Dalyko turinys
Paskaitų temos:
1. Trapkultūriniai ir tarptautiniai vartotojų tyrimai
2. Kultūros ir vartotojų elgesio sąsaja
3. Vartotojų segmentavimas
4. Tyrimo programos rengimas
5. Tyrimo strategija. Temos, problemos, metodologijos, metodų pasirinkimas
6. Matavimo, sąvokų apibrėžimo problema
7. Atrankos ir duomenų rinkimas socialiniuose tyrimuose
8. Duomenų rinkimo metodai
9. Duomenų analizės metodai
10. Tyrimo metodų įvairovė. Keletą metodų taikantys tyrimai. Įvairiais tyrimo metodais surinktos medžiagos ir jos analizės integravimas
12. Refleksija interpretuojant tyrimų duomenis
13. Virtualioji etnografija
14. Formuojamieji tyrimai socialiniam marketingui
15. Vartotojo elgesio modeliavimas ir dizaino tyrimai
Pratybų temos:
1. Temos ir literatūros pasirinkimas
2. Teorinis tyrimo modelis
3. Reikiamos informacijos sąrašas, optimalus informacijos šaltinis, tyrimo prielaidos bei informacijos rinkimo priemonės
5. Medijų turinio analizė
6. Interviu analizė
7. Apklausos duomenų analizė
8. Kolegų darbų recenzavimas ir privalumų integravimas savo tyrime
9. Galutinio darbo pristatymas
Studijos prasideda nuo vasario 1 d.
Sėkmingai baigus studijų dalyką, bus išduotas pažymėjimas.